י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תואשם בפשעי שנאה

שלושה אישומים נגד האשה שסטרה וקיללה נשים חרדיות

התובע הכללי של ארה"ב שביקר אתמול בבורו פארק החרדית לאור המתקפות כנגד חרדים בשנה האחרונה, עדכן כי האשה שנעצרה לאחר שהכתה נשים חרדיות מתוך שנאה ליהודים, תואשם בפשעי שנאה פדרליים

שלושה אישומים נגד האשה שסטרה וקיללה נשים חרדיות
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושבת ניו יורק המואשמת בהכאתן של שלוש נשים יהודיות חרדיות ברחובות קראון הייטס בדצמבר האחרון, תואשם בפשעי שנאה פדרליים, כך הודיע ​​היועץ המשפטי האמריקאי וויליאם בר במסיבת העיתונאים שקיים בבורו פארק ביום שלישי.

בשיחה עם קבוצה של מנהיגי הקהילה היהודית בברוקלין, אמר היועץ, כי משרדו הגיש שלושה אישומים נגד טיפאני האריס, שהודתה במשטרה כי פגעה בנשים בסוף 2019 "מכיוון שהן יהודיות".

היועץ המשפטי הוסיף: "אלה סוגים של מקרים שאולי בעבר היו מטופלים באופן מקומי, אבל אני חושב שחשוב שהממשל הפדרלי יגלה אפס סובלנות", אמר בר. "הטיפול לא יהיה מקרה בודד. נעבור לאגרסיביות כשנראה פעילות מסוג זה ממשיכה".

האריס נעצרה לאחר שסטרה בפניהן של שלוש נשים חרדיות, שצעדו להן ברחוב בקראון הייטס ברוקלין, המונה אוכלוסייה חרדית גדולה. הנשים לבשו בגדים שהפכו אותם "להיות מזוהים כיהודים", כך על פי התלונה הפלילית. האריס אמרה למשטרה שהיא נזכרה שסטרה לנשים וקראה לעברן מילים קשות, שכללו קללות וניבולי פה.

ויליאם בר כתבי אישום פשע שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד