כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

'אגד' שוקלת רישום מוקדם בקווי מהדרין לצפון ולדרום

חברת אגד שוקלת: מקומות שמורים, לפי רישום מוקדם, בקווים הייעודיים מהצפון לירושלים ולהיפך, ולקווים הייעודיים הנוסעים לדרום הרחוק

רישום מוקדם ב'אגד'. צילום: אלי שקד
רישום מוקדם ב'אגד'. צילום: אלי שקד


חברת אגד שוקלת לדרוש רישום מוקדם בקווים הייעודיים מהצפון לירושלים ולהיפך, וכן לקווים הייעודיים הנוסעים לדרום הרחוק - ובכך למנוע עומסים באוטובוסים. כך מדווח אתר 'לדעת.נט'.

באגד שוקדים בימים האחרונים על תוכנית זו לתושבי הצפון, כשבמקביל הוחלט על נסיעת האוטובוסים השונים גם בחלקים שונים של הקטעים החדשים של כביש 6.

על פי התכנון, יהיו מקומות שמורים לאלו שמזמינים מקומות, באמצעות מוקד אגד, כאשר אותם אלה שיבקשו להצטרף לנסיעה, יוכלו לעשות זאת בתחנה אחת בלבד - ככל הנראה תהיה זו התחנה הסופית לפני היציאה מהעיר.

מסלול הנסיעה החדש של חברת אגד בקווים הייעודים מקצר במקצת את הדרך, וייתכן וכבר בקרוב יוחלט לאפשר לשנות גם את מסלול הנסיעה של האוטובוסים מחיפה, מה שעשוי לקצר משמעותית את הנסיעה, שכיום עומדת על כשעתיים ורבע. במידה ויוחלט גם על פתיחת הקטע האחרון של כביש 6, עשויים תושבי חיפה ליהנות מחיסכון של כחצי שעה, הן בשל העובדה של פחות עצירות בתחנות ביציאה ובכניסה לחיפה, והן בשל קיצור הדרך, שתעבור דרך יקנעם.

כיום, על פי ההחלטה החדשה, קו המהדרין מחיפה לירושלים נוסע דרך כביש 6 עד מחלף עין תות, ולא ממשיך עד לסיומו של המקטע החדש.

שינויים יהיו גם בקווים 996 מירושלים לרכסים דרך כפר חסידים, קו 997 מירושלים לקרית אתא וקו 999 מירושלים לקרית אתא דרך כפר חסידים ורכסים, שגם עבורם התקצרה הדרך משמעותית.

בעקבות החלטת אגד, מברכים בקהילה החרדית של חיפה על הצעד האחרון, אך אומרים כי מדובר בצעד לא שלם, שכן ההחלטה האחרונה אינה מקצרת כלל את הדרך. עוד דורשים בקהילה מאגד, לתגבר את הקו לירושלים, לאור העובדה שלאחרונה החלו להגיע זוגות צעירים רבים לעיר והקהילה החרדית גדלה.

קישורים:
מקור: לדעת.נט
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד