י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יועצו של טראמפ: אם ייבחר נשיא דמוקרט - ייתכן ולא יקבל התכנית

ג'ייסון גרינבלט לעמיחי שטיין בכאן חדשות: אם יבחר דמוקרט לבית הלבן ייתכן ולא יקבל את התוכנית – במקום לבקר אותה צריך ליישם אותה

יועצו של טראמפ: אם ייבחר נשיא דמוקרט - ייתכן ולא יקבל התכנית
קובי גדעון לע"מ

יועצו של הנשיא טראמפ והשליח למזרח התיכון לשעבר ג'ייסון גרינבלט אומר כי למרות שהוא מאמין שהנשיא טראמפ ייבחר בנובמבר השנה, "אם לא יושג שלום בעידן טראמפ, ונשיא דמוקרט ייבחר לשבת בבית הלבן 'יש סכנה לתוכנית שהוצגה היום'". הוא הוסיף "במקום לבקר אותה, הגיע הזמן ליישם אותה".

בנוגע לטענות כי מדובר בהתערבות פוליטית אמר לכתבנו עמיחי שטיין כי "אף פעם אין זמן מתאים להצגת פתרון לסכסוך. ובאמת ב-2 מערכות הבחירות הרגשנו שמדובר בהתערבות, אבל העבודה שנתניהו וגנץ קיבלו את התוכנית – אמורה להסיר את השאלה והתהיות על התערבות פוליטית".

על העבודה על הוכנית אמר גרינבלט כי, "ב-3 השנים האחרונות הקשבנו לישראלים, לפלסטינים ולאזור. כולם מקריבים במסגרת התכנית, וכולם מרוויחים ממנה. אני מקווה שההנהגה הפלסטינית תשנה את דעתה ותלך בדרך השלום".

על התגובות המתונות בעולם הערבי לתכנית אמר, "אני לא מופתע מהתגובות בעולם הערבי, אני חושב שהם מייצגים עמדה שהגיע הזמן ליצור מציאות אחרות. אתה רואה שהמון ישתנה ביחסי ישראל והעולם הערבי ב-3 השנים האחרונות, אתה רואה ששגרירים ממדינות ערב היו בהשקה. הם מייצגים עמדה שרוצה כבר ליצור מציאות אחרת. הגיע הזמן לצעוד קדימה"

ג'ייסון גרינבלט תכנית המאה דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד