ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חי ביקום מקביל

מנדלבליט השפיל את נתניהו והפך לעבד נרצע

בחבורה של מנדלבליט אין בעיה לחכות לליאת בן ארי שתשוב מחופשה פרטית שלקחה לעצמה בשיא דיוני השימוע - אבל להמתין לראש ממשלה עד שיחזור מביקורו ההיסטורי? זה כבר ממש מוגזם • טור דעה מאת יוסי אסולין

מנדלבליט השפיל את נתניהו והפך לעבד נרצע
מנדלבליט צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

זה היה מופע מרהיב של אטימות וניתוק: עומד לו ראש ממשלת ישראל באחד הרגעים המרגשים ביותר לעם ישראל ולארץ ישראל. לצדו עומד הידיד הגדול ביותר שקם לעם ישראל בהיסטוריית ארה"ב ומציע תכנית פנטסטית, תוך שמצטט מהנביאים ומדבר בהערצה על היותו של עם ישראל "אור לגויים". לרגעים אתה צובט את עצמך ותמה - האמת היה או שחלום חלמתי.

ובינתיים, ביקום מקביל וממש באותם רגעים היסטוריים, עומד לו הרועץ המשפטי לממשלה מיודענו מנדלבליט, מחליט להשפיל את ראש הממשלה ולמעשה גם את מחצית מהעם, וקופץ כנשוך נחש להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה לאלתר. שמא יקדמנו אחר חלילה. היש אטימות גדולה מזו? מינימום כבוד למדינת ישראל ולסמליה? היה קורה משהו לו היה ממתין לחזרתו של רה"מ?

אם למישהו עוד הייתה התלבטות באשר לרוח המנחה את היועמ"ש, אתמול נסתם הגולל: מנדלבליט הפך לעבד נרצע של מערכת המשפט ושל מועצת "קובעי הטעם" בתקשורת ובאגפיה. וכשאתה הופך לעבד ולסמרטוט של המערכת, אתה מאבד את הרגש והמצפן בדרך. אין דרך הגיונית אחרת להסביר את הצעד התמוה הזה.

בחבורה של מנדלבליט, מסתבר, אין בעיה לחכות לליאת בן ארי שתשוב מחופשה פרטית שלקחה לעצמה בשיא דיוני השימוע. אבל להמתין לראש ממשלה עד שיחזור מביקורו ההיסטורי, זה כבר ממש מוגזם. 

בכך מצטרף מנדלבליט אחר כבוד למחנה "רק לא ביבי", וחובר לגנץ שגם הוא, ברוב סכלותו, מצא הזדמנות להתנגח בנתניהו ובחסינותו, תוך כדי ביקורו בבית הלבן בוושינגטון.

הצעד התמוה הזה מצטרף לצעד תמוה נוסף של העבד הנרצע והוא אי פסילת חברת הכנסת תומכת הטרור היבא יזבק. יועמש"נו, ברוב צביעותו, הסתפק בבקשת הבהרה מתומכת הטרור. מה שכמובן לא ביקש ממרזל וגופשטיין בטרם פסילתם. מה לא יעשה האיש כדי לכוון לעמדת "קובעי הטעם" ובניסיון לסלול את דרכו לעליון.

רחמים על האיש.

אביחי מנדבליט בנימין נתניהו כתב אישום תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד