י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

קוסמטיקה טבעית - ללא כל כימיקלים או חומרים משמרים

עדויות מתקופות קודמות חושפות שכבר בימי קדם נהגו בני האדם לטפח את עצמם להשתמש בחומרים טבעיים מקומיים ומיובאים כדאי לשפר את מראה העור לשפר את החיוניות שלו את הברק על מנת להיראות בריאים ומושכים יותר

קוסמטיקה טבעית - ללא כל כימיקלים או חומרים משמרים
שמנים אתריים צילום: עידו משעל

עדויות מתקופות קודמות חושפות שכבר בימי קדם נהגו בני האדם לטפח את עצמם להשתמש בחומרים טבעיים מקומיים ומיובאים כדאי לשפר את מראה העור לשפר את החיוניות שלו את הברק על מנת להיראות בריאים ומושכים יותר.

תעשיית הקוסמטיקה כפי שאנחנו מכירים אותה היום, התפתחה רק בעשרות שנים האחרונות. עם השיפור בתנאי החיים של מיליוני בני אדם יחד עם ההבנה המודעת והלא מודעת שלמראה יש השפעה רבה על רבדים רבים מהתחושה האישית ועד רמת ההכנסה.

נוצרה דרישה עצומה למוצרי טיפוח נגישים לכל כיס. כדי לייצר כמויות גדולות ולשווק אותם בכל העולם היה צורך לייצר מוצרים עמידים לאורך שנים עם חומרים משמרים עוצמתיים על מנת למנוע גידול של חיידקים, פטריות ועובשים. מי שזיהו את המגמה ייצרו מוצרים זולים לייצור שמותגו בצורה מקצועית ונחשקת.

דוגמניות צעירות יצרו את התחושה שבאמצעות תכשיר זה או אחר ניתן להראות מצוין

וזה אכן עובד אך האם הם משפרים את הנראות שלך? את הבריאות שלך?

למה חשובה קוסמטיקה טבעית ללא כל כימיקלים או חומרים משמרים?

העור הוא האיבר הגדול ביותר שלנו דרך העור חודרים מרכיבים ממוצרי הקוסמטיקה כולל הקרמים, הדאודורנטים ושאר מוצרי הקוסמטיקה לגוף שלנו ודרך הרקמות למחזור הדם.

לדוגמא מוצר טיפוח טיפוסי המשווק ברשתות הפארם לדוגמא קרם גוף מכיל 5-15 אחוז שמנים בדרך כלל שמן מינראלי מנפט, כ- 85-90 אחוז מים וכ- 5% של חומרים משמרים, חומרי ריח, חומרים מייצבים ועוד. חומרים אלו נועדו לשמר את התכשיר, ליצור לו ריח מושך, צבע מושך ועמידות לאורך שנים.

אבל מה הערך הבריאות שלהם? או למעשה הייתכן שהם פוגעים בבריאותנו?

חומר משמר נועד למנוע התפתחות פטריות עובשים וחיידקיים כלומר הוא חומר הוא למעשה רעל. מה המשמעות של זה עבורנו? פרבנים למשל משמנים עשרות שנים כחומר משמר ועכשיו פתאום מגלים על בעיות בריאותיות שנובעות מהשימוש בו ומקטינים את הריכוזים המותרים לשימוש.

אלומיניום בדאודורנטים לדוגמא מוגדרים כתרופה - כי הם משנים את תפקוד הגוף ומונעים את ההזעה הבריאה ולא סתם מוצאים אלומיניום ברקמות נגועות בסרטן השד.

אפשר לייצר קוסמטיקה טבעית ללא כימיקלים או חומרים משמרים

היום אנחנו יודעים בוודאות שניתן גם אחרת. יש שמנים המוכרים משחר האנושות כמזינים ואינם רעילים כלל לעור. יש מינראלים רבים שיכולים להשתלב במוצרי טיפוח ולהיטיב עם העור. בעבודת רקיחה מדויקת שנוצרת מתוך מחשבה על האדם ועל הלקוח ניתן לרקוח תכשירים יעילים ללא חומרים משמרים ללא חומרים ריח סינטטיים ללא אלומיניום וכו'.

חומרי הגלם של הקוסמטיקה הטבעית ידועים ומוכרים בתרביות השונות מזה אלפי שנים ההתוויות שלהם ברורות בראי הדורות ולכך ניתן להוסיף היום ממצאים מחקריים של השנים האחרונות.

לבנדר קוסמטיקה טבעית מייצרת רק קוסמטיקה ללא כימיקלים וללא חומרים משמרים

בלבנדר קוסמטיקה טבעית ורוקחות טבעית, מייצרים כבר 12 שנה מוצרי טיפוח 100% טבעיים ללא חומרים משמרים ללא אלומיניום ללא חומרי ריח סינטטיים. בלבנדר מצאו פתרונות לנושא השימור ולנושאים של רגישויות ואלרגיות באופן טבעי. לאחר מחקר שמשלב הן את הידע המדעי העדכני והן את הידע שנצבר במהלך הדורות בתרביות שונות על חומרי גלם מהצומח המינרלים הקיימים באזורים שונים בעולם.

פיתוח של מעל 100 מוצרים נקיים מכימיקלים סינטטיים מוכיח שניתן לייצר קוסמטיקה טבעית שתומכת במראה העור ובבריאות האדם.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר לבנדר קוסמטיקה טבעית בכתובת: https://www.lavender.co.il/ ולבחור את הקוסמטיקה הטבעית שלכם ללא כימיקלים וללא חומרים משמרים. כמו כן ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-2127172 ונשמח לעמוד לרשותכם.

קוסמטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד