י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אני יורק עליכם"

המגיש השתולל בשידור חי: "חזירים, נתניהו מגעיל"

עם פרסום "עסקת המאה" על ידי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הישאם עבדאללה, שחקן מצרי פופלארי, איבד את העשתונות בשידור חי • "פלסטין היא ערבית וירושלים בירת פלסטין. נפיל את עסקת המאה ופלסטין חופשית תחייה. אתם שליטי הבושה, תתביישו לכם. אתם חזירים, אני יורק עליכם" • צפו בתיעוד

המגיש השתולל בשידור חי: "חזירים, נתניהו מגעיל"
המגיש השתולל בשידור חי: "חזירים, נתניהו מגעיל" צילום: צילום מסך

הישאם עבדאללה, שחקן מצרי פופלארי, איבד את העשתונות בשידור חי אמש (שלישי) עם פרסום "עסקת המאה" על ידי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

מול מליוני צופים פנה עבדאללה אל העם הפלסטיני ואמר: "תצליחו ותנצחו, אתם הכבוד של העולם הערבי. הפלסטינים צריכים לדעת שישראל גייסה את הנהגת העולם הערבי, את ירושלים היא לא תצליח לקחת ללא הסכמת הפלסטינים".

כאן החל לתקוף את הנציגים של איחוד האמירויות ושל סעודיה שנכחו בפסגה, וצעק: "טראמפ מברך את השגרירים מאיחוד האמירויות ובחריין שהגיעו לאירוע. זה הדבר הכי מגעיל שיש". עבדאללה נעמד, הניח את רגלו על השולחן והטיח: "נעלו של כל ערבי חופשי על הראש שלך יא בין זאייד (שליט איחוד האמירויות), גם על הראש של עומאן ובחריין ועל הראש של מנהיגי סעודיה".

בהמשך הציג עבדאללה תמונות וסרטונים של הפגנות זעם בגדה ובשטחים ושל חיילי צה"ל, והזהיר את ישראל מפני נקיטת צעדים כלשהם. "זעמו של העם הפלסטיני ירדוף אחריכם לכל מקום אליו תלכו", אמר עבדאללה.

את דבריו סיים במשפט "נתניהו איש מגעיל", לא לפני שקילל את כלל השותפים לעסקה וצעק: "פלסטין היא ערבית וירושלים בירת פלסטין. נפיל את עסקת המאה ופלסטין חופשית תחייה. אתם שליטי הבושה, תתביישו לכם. אתם חזירים, אני יורק עליכם".

תכנית המאה דונלד טראמפ בנימין נתניהו בחריין איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד