ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
יממה לאחר הפרסום ב'בחדרי'

וּבִעַרְתָּ: המורה החשודה בהתעללות קשה בתלמידה - נחקרה

אחרי שאמש פורסם ב'בחדרי חרדים' אודות מורה מסמינר בעיר בני ברק החשודה כי פגעה בצורה קשה בתלמידתה לפני מספר שנים עת היתה נערה בת 17. התלמידה, היום בת 21, התלוננה על מורתה לשעבר וזאת נחקרה היום ושוחררה למעצר בית

וּבִעַרְתָּ: המורה החשודה בהתעללות קשה בתלמידה - נחקרה
אילוסטרציה צילום: pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: פחות מיממה לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים', מורת סמינר מבני ברק החשודה בפגיעה חמורה וממושכת בתלמידה בת 17, נחקרה במשטרה ובסיומה שוחררה למעצר בית.

בחקירתה במשטרת מרחב דן בבני ברק, המורה החשודה הכחישה את הטענות שהעלתה תלמידתה לשעבר. בתום חקירתה, כך נודע ל'בחדרי חרדים', שוחררה בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית למשך חמישה ימים, איסור יצירת קשר עם מתלוננת וכן הרחקה ממנה למשך חודש ימים.

במשטרה ממשיכים את החקירה שהחלה רק לפני כחודש, בעקבות תלונה אותה הגישה צעירה בת 21 מבני ברק, על עבירות חמורות אותן ביצעה בה במורה במשך כחצי שנה, בעליית הגג בביתה הפרטי. פרקליטה של המורה, עו"ד יהונתן קמיל, הגיב בימים האחרונים לפניית 'בחדרי' ואמר כי המורה מכחישה את העבירות מכל וכל, ובנוסף שלח בשם המורה מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים נגד המתלוננת, על כך שהפיצה "שמועות זדוניות".

צילום: unsplash

המורה, שעובדת בשלושה סמינרים בבני ברק, ומלמדת תחביר ודקדוק, לא תוכל כאמור להגיע לעבודתה, מאחר והיא נשלחה לחמישה ימי מעצר בית. 

יצוין, כי החקירה נמצאת בראשיתה, וכי בשלב זה טרם התגבשה עמדה בעניין, כך שמדובר בחשד בלבד ולמורה עומדת חזקת החפות. מטבע הדברים, המורה תוזמן בקרוב לחקירה במשטרה, על מנת לשמוע את גרסתה.

בראיון, סיפרה המתלוננת ל'בחדרי חרדים' כי במשך חצי שנה התגוררה בעליית הגג הבית המורה, וכאשר בעלה וילדיה יצאו בבוקר מהבית, בטרם זו הלכה ללמד בסמינר, הייתה פוגעת בה קשות. "הפסקתי לאכול, לדבר, ללכת ללימודים. בעיקר כתבתי לה, היא גם כתבה לי מכתבים עם הרבה רגש". לדבריה "החיים שלי נעצרו, פגעתי בעצמי, השתכרתי".

כאשר נשאלה האם הסכימה למעשים החמורים, האם התנגדה, השיבה "לא דחיתי אותה, קפאתי. היא עשתה בי מה שהיא רוצה, אני פשוט לא עשיתי דבר. אני בטוחה שהיא הבינה שאני לא רוצה בזה".

לפני כחצי שנה הצעירה אזרה אומץ וסיפרה הכל לפסיכולוגית. "ברגע שפתחתי, הרגשתי שאני חייבת לעשות עם זה משהו, לעזור לבנות אחרות שעברו דברים דומים", סיפרה. "כתבתי לה מכתב עם פירוט העבירות שביצעה בי, ושאנחנו רוצים לנהל משא ומתן, שתתפטר מהעבודה ושתפצה אותי". משסירבה, הגישה תלונה במשטרה.

תלמידת סמינר מורה בסמינר מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד