י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מנסה לתפוס טראמפ - בדיחה"

גנץ מאתגר את הימין - בליכוד תוקפים

בני גנץ מנסה לאתגר את הימין ומודיע כי יביא להצבעה את תכנית המאה של הנשיא טראמפ להצבעה במליאת הכנסת | בליכוד נמצאים בדילמה כיצד לנהוג ובינתיים תוקפים ואומרים כי גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים

גנץ מאתגר את הימין - בליכוד תוקפים
בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ביממה שלאחר הצגת תוכנית המאה, הנושא המדיני חוזר לסדר היום, לאחר כמה שנים שלא היה בשיח הבחירות, כאשר ב'כחול לבן' מודיעים כי הם יעלו את התוכנית להצבעה במליאת הכנסת כבר בשבוע הבא ובליכוד משיבים כי גנץ הוא "בדיחה".

בנאום שנשא הערב (רביעי) בכנס INSS, הודיע יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ כי, "תוכנית השלום משקפת נאמנה את עקרונות היסוד הכתובים במצע כחול לבן" ועל כן "בשבוע הבא אביא לאישור הכנסת את תוכניתו המלאה של הנשיא טראמפ כפי שפורסמה אתמול".

גנץ הוסיף עוד כי "תוכנית המאה היא האירוע ההיסטורי המשמעותי השני שהתרחש השבוע. הראשון והמצער היה, עת הוגש לבית המשפט כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן, על שוחד, מרמה והפרת אמונים. המשמעות המיידית היא שהנאשם נתניהו לא יכול לכהן אפילו יום אחד נוסף בתפקידו".

"הוא עסוק מעל הראש באישומים, בעורכי דין, בעדויות ובפחד המובן להיכנס לכלא. נאחל לו הצלחה בבית המשפט", הוסיף הטוען לכתר וציין שכדי לממש את תוכנית טראמפ "דרוש ראש ממשלה ישר, אמין ופנוי לניהול המדינה. מדובר בהזדמנות היסטורית לעיצוב גבולותיה ועתידה של מדינת ישראל. מציאת פתרון לסכסוך במקום ניהול הסכסוך. אחרי עשור של שיתוק, הגיע הזמן – וחברים, חייבים להתקדם".

בליכוד שצפויים להיתקל במצוקה, כשהם יהיו חייבים לתמוך בהצבעה שמעלה גנץ, יתקלו במבוכה, כשסיעת 'ימינה' תנסה להימנע, היות והתוכנית כוללת הקמת מדינה פלסטינית, כשיו"ר הרשימה השר נפתלי בנט וכן השר בצלאל סמוטריץ' וח"כ איילת שקד הודיעו מפורשות כי לא יתנו ידם לכך.

בליכוד הגיבו ליוזמת גנץ ולגלגו: "הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא לאחר שלוש שנות עבודה מאומצת מול ממשל טראמפ. בדיחה".

בני גנץ מפלגת הליכוד תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד