י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נשקים ורכבים גנובים

צפו: הסוכן הסמוי חשף 20 עבריינים והביא למעצרם

המשטרה הפעילה סוכן סמוי שהביא למעצרם של לא פחות מעשרים תושבי מזרח ירושלים. הסוכן הצליח לרכוש את אמונם וכך גם לרכוש מהם נזקים, סמים ורכבים גנובים בשווי מאות אלפי שקלים - עד למעצרם אתמול בשעות הבוקר 

צפו: הסוכן הסמוי חשף 20 עבריינים והביא למעצרם
הנשקים והרכבים שנתפסו במסגרת המבצע צילום: דוברות המשטרה

חשיפת סוכן: משטרת ישראל עצרה 20 חשודים, עם סיומו של מבצע משטרתי במהלכו הופעל בחודשים האחרונים סוכן סמוי שפעל בקרבם והצליח לרכוש מהם נשקים, סמים ורכבים גנובים בשווי מאות אלפי שקלים.

אתמול (שלישי) בשעות הבוקר המוקדמות לאחר שנערכו כוחות המשטרה למבצע המעצרים, עם הינתן האות, פשטו השוטרים ובהם לוחמי מג"ב, על בתיהם של החשודים בסחר בנשק, בסמים מסוכנים ורכבים גנובים, ועצרו אותם.

הסוכן הסמוי פעל בקרב החשודים בחודשים האחרונים, שבמהלכם רכש את אמונם, ובאופן זה הצליח לרכוש מהם בהזדמנויות שונות ומכל אחד לחוד:

• שלושה נשקים מסוג אקדח.

• מאות גרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים.

• 'אקסטזי' – מאות כדורים.

• חמישה רכבים מסוג מאזדה, שנגנבו בחודשים האחרונים מאזור ירושלים והמרכז.

עוד הצליחה פעילותו של הסוכן, לחשוף ולהביא למעצרו של חשוד מרכזי שעל פי החשד עומד מאחרי אותן חוליות שגנבו רכבים בשווי מאות אלפי שקלים בחודשים האחרונים, ומכר אותם לסוכן באלפי שקלים בודדים כל אחד.

החשודים, תושבי מזרח ים הובאו לחקירה ואתמול בית משפט השלום, האריך את מעצרם של החשודים.

פעם נוספת הצלחנו לחדור את מעטפת 'הביטחון' של סוחרי הנשק והסמים המסוכנים, ולהפעיל בקרבם במשך תקופה ארוכה סוכן סמוי, שבזכות הפעלה ממוקדת ומקצועית, הצליח לרכוש את אמונם, ויחד עם זאת לרכוש מהם נשק וסמים מסוכנים בשווי מצטבר של מאות אלפי שקלים, שהיו מיועדים להגיע לידיהם של התושבים ובהם קטינים.

יצוין כי בשנת 2019 ועד היום, איתרה ותפסה המשטרה למעלה מ-4700 פריטי אמל"ח לא חוקיים, בהם למעלה מ-1,300 רובים ונשקים מסוגים שונים, 275 רימונים מסוגים שונים, תחמושת, מטענים, חלקי נשק חומרי חבלה ועוד - מרביתם נתפסו ביישובי החברה הערבית.

בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על כל פרט העלול להוביל לזיהויו של הסוכן.

סוכן סמוי סוכן משטרה עבריינים גניבת רכבים נשקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד