י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

הגר"ש בעדני נועד עם הגר"מ מזוז: "כל הציבור הספרדי מאוחד היום - אין בינינו מחלוקת"

ביקור נימוסין של חבר מועצת החכמים אצל ר"י כסא רחמים מחמם מנועים ומעלה שלב נוסף בשלום הספרדי. הגר"ש בעדני שעלה הערב לביתו של הגר"מ מאזוז, הציע לו לקבל את יו"ר ש"ס אריה דרעי במעונו וראש הישיבה נענה בשמחה | האם נראה בקרוב תמיכה בש"ס? • פרסום ראשון

הגר"ש בעדני נועד עם הגר"מ מזוז: "כל הציבור הספרדי מאוחד היום - אין בינינו מחלוקת"
הגר"ש בעדני אצל הגר"מ מאזוז צילום: הטוויטר של ישראל כהן

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, עלה הערב (רביעי) למעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מזוז, לרגל שמחת בר המצווה לנכדו של ראש הישיבה, כשבמהלך הביקור התעורר דיון מיוחד על האפשרות לשלום בין ש"ס למוסדות הישיבה.

במהלך הדברים התבטא ראש הישיבה ואמר כי צריך להסיר את ההר שנמצא בינינו, צריך להזיז אותו, וכי לדבריו "אין בינינו שום מחלוקת - אני רוצה שיהיה שלום".

הגאון הרב בעדני השיב ואמר כי בשנים האחרונות כל הציבור הספרדי מאוחד ומלוכד וכל הרבנים חזרו הביתה לתנועה הקדושה. הרב בעדני שיבח את פעילותו של יו"ר התנועה השר אריה דרעי שהוביל בתבונה את כל מהלכי השלום והפיוס בין כל הקהלים בציבור הספרדי וכי הוא "מנווט את הספינה בנועם ובחוכמה".

הרב בעדני הוסיף גם כי כל ילדי המוסדות של הרב מזוז נמצאים ברשת החינוך 'בני יוסף' ומקבלים יחס הוגן וכל הרבנים מ'כסא רחמים', כגון הרב רפאל כהן שחזרו לתנועת ש"ס, הם כיום חלק בלתי נפרד מהתנועה.

חבר המועצת הרב בעדני הציע במהלך השיחה, להזמין לביתו של ראש הישיבה את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כשהרב מזוז הפתיע ואמר: "אקבל אותו לכאן בשמחה, אני דואג להרב אריה דרעי במחשבות ובתפילות. אני עוקב ורואה את פעילות הקודש שלו וכמה הוא מקדש שם שמיים".

הרב מאזוז הגר''ש בעדני אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד