ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ביטוח דירה - לשמור על מה ששייך לך

עבדת קשה בשביל הדירה שלך, עכשיו אתה צריך לשמור עליה. לכן חשוב לעשות ביטוח דירה ורכוש לצורך כיסוי הנזקים לבית, לתכולה ולפריטי רכוש

ביטוח דירה  - לשמור על מה ששייך לך

בשעה טובה ומוצלחת קנית בית למשפחה שלך. סביר להניח ששווי הבית הוא כמה מאות אלפי שקלים, אם לא מעבר לכך. מדובר מן הסתם בנכס היקר ביותר שיש לך, לרוב גם הנכס היחיד שלך, ולכן חשוב מאוד שתשמור עליו כעל אוצר. גם הרכוש בבית, שעמלת וקנית במיטב כספך, סביר להניח שמחירו יקר מאוד ולא היית מוכן לאבד אותו במקרה של תחבולה ברכוש, שריפה, גניבה או כל נזק אחר. לכל אלו יש רק פתרון אחד שייתן לך שקט לשנים רבות והוא פשוט מאוד: רכישת פוליסת ביטוח דירה ורכוש.

אז מה מטרת ביטוח דירה בעצם? התשובה לכך היא פשוטה: מטרתו לשמור ולהגן על תכולת הדירה שלך ועל המבנה שלה. חשוב מאוד להגן על כל אלו מפני כל מיני סיכונים שונים, העלולים לגרום לנזקים כספיים משמעותיים וכתוצאה מכך איבוד ערך הדירה או אובדן הרכוש היקר לך. כל אדם שיש לו נכס משלו חייב לשאול את עצמו: מה יקרה אם ח"ו יתרחש אירוע כלשהו העלול להותירו ללא קורת גג? רק ביטוח דירה יוכל להגן עליך במקרה זה.

במדינה בה אנו חיים יכולים להיות לא מעט סיבות שעלולות להשאיר אותנו ללא קורת גג. מזג אויר סוער שבעקבותו עלול להגיע שטפון, סופות, רוחות עזות שיגרמו לעצים להתמוטט על הבית, ברד כבד שיגרום להרס ועוד. בקיץ, החום הלוהט שעולול לגרום לשריפה וכמובן שאר דברים כגון: נזקי מים ואסונות טבע כגון רעידות אדמה וכד'. ביטוח דירה מעניק כיסוי לכל המקרים הללו ולעוד מצבים רבים אחר בהם נגרם נזק לדירה או לתכולתה, כולל נזק לצד שלישי. בנוסף לאלו, מעניק ביטוח דירה כיסוי לנזקים שנגרמו לדירה עקב פריצה של גנבים או עקב כל נזק אחר שנעשה בזדון.

חשוב לדעת כי בכיסוי הביטוחי של ביטוח דירה ניתן להוסיף גם כיסוי ביטוח תכולה: כל החפצים שנמצאים בדירה: רהיטים, מכשירי חשמל, כלים, ספרים, ביגוד ושאר פריטים שהם בבעלותם ובאחריותם של המבוטח ובני משפחתו.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח דירה כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן


לקבלת הצעת מחיר לביטוח דירה מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד