י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"היה איתי כשאף אחד לא היה" • צפו

לאחר השחרור: אמה של נעמה יששכר פרצה בבכי בפני שליח חב"ד

"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו": יפה יששכר פרצה בבכי והודתה נרגשות לשליח חב"ד שסייע לה לאורך כל הדרך • "הוא ליווה אותי כשאף אחד לא היה איתי" • צפו בתיעוד

לאחר השחרור: אמה של נעמה יששכר פרצה בבכי בפני שליח חב"ד
שליח חב"ד בראיון לחדשות צילום: מתוך הסרטון

שחרור נעמה יששכר: הצעירה הישראלית נעמה יששכר שוחררה הבוקר (חמישי) מבית הכלא ברוסיה אחרי כעשרה חודשי מאסר. רכב של משרד החוץ צפוי לקחת אותה מבית הכלא הישר אל אמה, יפה, שממתינה לה בשדה התעופה במוסקבה.

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת הבוקר בבירת רוסיה. בתום פגישה מדינית בקרמלין עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, יששכר ואמה ישובו לישראל במטוסו של ראש הממשלה.

שליח חב"ד ברוסיה הרב שייע דייטש, מנהל מרכז 'שערי חסד' והאיש שליווה את נעמה יששכר עוד הרבה לפני שאור הזרקורים האיר על הפרשה, התראיין לחדשות 'כאן' וסיפר על הרגעים הקשים ועל ההקרבה של האם, יפה יששכר, למען בתה.

"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו", אמר השליח והוסיף, "אני רוצה להגיד שיפה היא סמל ודוגמה לאם הבנים השמחה". הרב דייטש נשאל האם הוא ליווה את נעמה לאורך כל הדרך. בשלב הזה התערבה אמה של נעמה, יפה, ואמרה כשדמעות בעיניה: הוא היה האדם הראשון שליווה אותה לאורך כל הדרך".

"תודה לעם ישראל", בירכה מוקדם יותר הבוקר בהתרגשות האם. "בואו נפסיק להיות ציניים ונגיד איזה כיף שהיא מגיעה הביתה, איזה כיף שזה נגמר. שמחה גדולה".

כזכור, אמש אישר פוטין את בקשת החנינה של הצעירה הישראלית, שנעצרה בשדה תעופה ברוסיה בחודש אפריל האחרון ונידונה לעונש של 7.5 שנות מאסר בגין החזקת חשיש. ההחלטה התקבלה לקראת ביקורו של נתניהו שנחת הבוקר במדינה מוושינגטון. ראש הממשלה הודה לנשיא ואמר אתמול כי הוא "מצפה לפגישתנו מחר בה נשוחח על עסקת המאה ועל ההתפתחויות האחרונות באזור".

נעמה יששכר יפה יששכר שליח חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד