י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שבת שלום מהמשביר לצרכן

נצלו את יום השישי הקרוב עם המבצע שיעניק לכם שבת שלום במסגרתו חברי מועדון קלאב 365 ומצטרפים חדשים יוכלו להנות מ-31% הנחת אקסטרא על מגוון פריטי הכלבו שבמבצע עד 50% הנחה

שבת שלום מהמשביר לצרכן
המשביר לצרכן צילום: יח"צ

ידועה אמרת חז"ל על הוצאות שבת "כל מזונותיו של אדם קצובין לו מראש השנה ועד ראש השנה, חוץ מהוצאות שבת ויו”ט והוצאות בניו" באמרה אחרת "אמר הקב”ה לישראל בני לוו עלי וקדשו קדושת היום והאמינו בי ואני פורע..."

רשת המשביר לצרכן רשת הכלבו היחידה בישראל חרטה על דגלה את שמירת השבת, שומרת את השבת ודואגת לכלל לקוחותיה לקבל את השבת בשמחה ובטוב לבב, במחלקות המשביר המרווחות תמצאו את כל  הנדרש כדי לקבל את שבת המלכה.

מחלקת כלי בית • קרדיט: המשביר לצרכן

במחלקת כלי הבית ברשת תוכלו למצוא מפות במגוון דגמים וצבעים, שיפארו את שולחן השבת שלכם, לצד כלי הגשה, וכמובן כמובן סירי בישול שאיתם תכינו את המטעמים לשבת וחג.

ואם כבר הארנק פתוח וההוצאות לא קצובות תבקרו במחלקת הילדים אוקיידי עם קולקציית חורף החגיגית.

במחלקת הגברים תמצאו חולצות לבנות, חליפות בגיר, ופריטים נוספים להשלמת המלתחה לגברים.

גם אם אתם מאלה שעדיין נוסעים להתארח שבת אצל ההורים... ברשת תוכלו למצוא מגוון של מזוודות ותוכלו לפנק במתנה ממחלקת הבישום והטיפוח.

נצלו את יום השישי הקרוב עם המבצע שיעניק לכם שבת שלום במסגרתו חברי מועדון קלאב 365 ומצטרפים חדשים יוכלו להנות מ-31% הנחת אקסטרא על מגוון פריטי הכלבו שבמבצע עד 50% הנחה.

מחלקת ביגוד • קרדיט: המשביר לצרכן

המשביר לצרכן המשביר 365

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד