י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פגע בביטחון המדינה

מכר ארבעה טילים של הג'יהאד לפעיל דאעש ב-1000 שקל

כתב אישום הוגש היום לבית המשפט נגד אזרח ישראל המתגורר בעזה, בגין חלקו בעסקת סחר בטילים בין פעילי ארגוני טרור שונים. 

מכר ארבעה טילים של הג'יהאד לפעיל דאעש ב-1000 שקל
מחבלי חמאס לפני שיגור טילים צילום: Abed Khatib/Flash90

פרקליטות מחוז דרום (פלילי), הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד אזרח ישראל המתגורר בעזה, מאהר וחידי, אשר בשל בצע כסף היה שותף לעסקת סחר בטילים בין פעילי ארגוני טרור שונים, בנסיבות שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אלכס דרנבוים, בשנת 2016, אסמעיל חמיס אללוח, פעיל ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי, פנה לשכנו הנאשם מאהר וחידי (32), וסיפר לו כי יש ברשותו ארבעה טילים תקולים וביקש ממנו לאתר קונה עבורם.

וחידי, נעתר להצעה ופנה למועתצם אלעיד, פעיל סלפי תומך דאעש, והציע לו לרכוש את ארבעת הטילים התקולים. מועתצם הביע עניין בטילים ולמחרת היום נפגשו מאלק והנאשם וניגשו לביתו של אסמעיל בכדי לראות את ארבעת הטילים.

לאחר שבחנו את הטילים, מאלק רכש את הטילים, שילם לנאשם 1000 ש"ח בעבור ארבעת הטילים. הנאשם העביר 300 ש"ח לאסמעיל, והשאיר ברשותו 700 ש"ח עבור תיווך בעסקת הנשק.

במעשיו אלה עשה הנאשם עסקה בנשק שיש עמה מסירת החזקת נשק לזולתו בתמורה, בלא רשות על פי דין לעשות פעולה כאמור, ויש במעשיו אלו, כדי לפגוע בביטחון המדינה. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם את תום ההליכים המשפטיים נגדו.

דאעש הג'יהאד האסלאמי טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד