ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

איפה תהיה כשהאדמה תרעד?

מדינת ישראל יושבת על השבר הסורי אפריקאי וכל יום עלול להתרחש כאן אסון. ביטוח רעידת אדמה הינו היחיד שיכול להבטיח לך כי תשמור על הבית שלך ועל הרכוש אם ח"ו יהרס הבית

איפה תהיה כשהאדמה תרעד?

ב-11 בפברואר 2009, רעדה האדמה במדינת ישראל. ב"ה היתה זו רעידה חלשה שעברה ללא נזקים משמעותיים וללא נפגעים בנפש, אבל מי מבטיח לנו שזו היתה הרעידה האחרונה? לפניה היו בישראל רעידות נוספות, חזקות יותר או פחות, מה שמוכיח שהמיקום של ארץ ישראל, סמוך לשבר הסורי-אפריקאי, עלול לגרום שיהיו כאן רעידות נוספות. גם הרבנים מרתיעים מפני רעידות אדמה בעתיד בעקבות פריצות, חוסר צניעות ושאר חטאים שנעשים בארץ ישראל. אם תהיה כאן ח"ו רעידת אדמה חזקה - לא ברור כמה בתים במדינת ישראל יצליחו לשרוד אותה וכמה אבידות בנפש ל"ע היא תגרום.

רק ביטוח דירות ובתים כנגד רעידת אדמה יכול לשמור עליך מפני כל זה. ביטוח זה הינו מקיף ביותר וכולל בתוכו גם ביטוח כנגד נזקי טבע, אלא אם המבוטח מבקש לא לבטח את הסיכון הזה. חברת הביטוח צריכה לקבל זאת במפורש מבעל הפוליסה האם להכליל סעיף זה בדף הרשימה המכיל את כל סעיפי ונתוני הביטוח.

מלבד דירות ובתים פרטיים, אם אתה בעל עסק, שברשותך משרדים, חנויות, מבני מלאכה ותעשייה - גם אתה יכול להיות מכוסה. ביטוח רעידת אדמה יכול לכלול גם מבני ציבור, מבני משרדים, חנויות, קניונים, מבני מלאכה ותעשייה. אבל לא רק המבנה הוא החשוב. ביטוח רעידת אדמה מכסה גם את התכולה, הציוד והמלאים של העסק.

גם מקרה של אובדן רווחים בעקבות רעידת אדמה נלקח בחשבון. נזק שנגרם מרעידת אדמה הוא נזק שתיקונו עלול להתמשך זמן רב והשפעתו על העסק עלולות להיות הרסניות. לכן, יש חשיבות רבה לכיסוי זה גם בביטוח רכוש לעסקים וגם בביטוח אובדן רווחים.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח דירה כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח דירה מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד