י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"בוטה ומוחצנת"

השוטר שהושפל ע"י פליטת הריאליטי - משיב

"התובעת שכנגד הינה ידוענית ישראלית, אשר התפרסמה בעקבות השתתפותה בתוכניות 'ריאליטי' שונות, ואשר קנתה לעצמה שם ובמה, בעיקר, על רקע פרובוקציות שונות, והתנהלות מתוקשרת בוטה ומוחצנת" כך כותבים עורכי הדין ד"ר יחיאל וינרוט ואורי בן-יוחנה המייצגים את השוטר קובי שלום שהושמץ על ידי ליהיא גרינר ברשתות החברתיות כשרשם לה דו"ח על שימוש בסלולארי תוך כדי נהיגה

השוטר שהושפל ע"י פליטת הריאליטי - משיב
שוטר רכוב על אופנוע צילום: דוברות המשטרה

לאחר שהשוטר שהוכפש על ידה באמצעות הרשת החברתית, תבע את פליטת תוכניות הריאלטי ליהיא גרינר על הגידופים שפרסמה נגדו, הגישה גרינר תביעה שכנגד בה האשימה את השוטר שחשף את כתובת מגוריה ובכך לכאורה פגע בפרטיותה.

בכתב ההגנה שכנגד דוחים עורכי דינו של השוטר את הטענות ומציינים כי "כתובת מגוריה של התובעת שכנגד זמינה לכל דורש, ואף התובעת שכנגד עצמה פעלה במרץ, בשלל הזדמנויות שונות, לפרסום כתובת מגוריה בכל מקום אפשרי ברשת, לרבות תמונות דירתה, הבניין בו היא מתגוררת, והשכונה בה הם מצויים"

וינרוט ובן יוחנה כותבים כי התובעת שכנגד מפעילה מדירת מגוריה עסק מסחרי תחת הכינוי "ליהיא לייט", במסגרתו היא עורכת פגישות אישיות, הרצאות, וסדנאות בתחום התזונה לכל דורש. הם מציגים בפני ביהמ"ש שלל פרסומים וכתבות מהם ניתן להתרשם כי לא רק שגרינר אינה חרדה לפרטיותה אלא להיפך, היא חושפת שוב ושוב את ביתה, שכונתה, כתובתה והבניין בו היא מתגוררת.
 
עורכי הדין מצטטים את דברי גרינר בראיון לתכנית "הצינור" כי אם השוטר לא היה תובע אותה היא לא היתה תובעת אותו חזרה מהם ניתן ללמוד כי כל מטרת התביעה היא נסיון להפעיל מנוף לחץ נגדי פסול על השוטר שסך הכל עשה מלאכתו נאמנה.

גם הטענה של גרינר לפיה השוטר פרץ למאגר משטרתי בכדי לדלות את כתובתה מופרכת באמצעות בכתב ההגנה שכנגד בהסבר הפשוט לפיו השוטר היה מי שרשם את הדו"ח לליהיא גרינר כאשר כתובת מגוריה מתנוססת עליו כנהוג בכל דו"ח. ביחס לטענותיה של גרינר כי היא לא חשפה את פרטי השוטר, מאשימים עוה"ד וינרוט ובן-יוחנה את גרינר בהצגת תמונה מגמתית וחלקית בפני ביהמ"ש היות והיא נמנעה מלהציג לו את הפרסומים שלה עצמה בהן הופיע תצלום הקנס שעליו מופיע שמו המלא של השוטר.

השוטר מבקש מביהמ"ש באמצעות עורכי דינו לדחות את התביעה שכנגד ולהשית על גרינר הוצאות היות ולדבריהם זהו "ניסיון נואל ופסול מצד התובעת שכנגד לרפות את ידיו של הנתבע שכנגד ולהוסיף חטא על פשע, לאחר שהתובעת שכנגד כבר ביזתה והלבינה את פניו ברבים, קבל עם ועדה, תוך השתלחות בו על לא עוול בכפו".

ליהיא גרינר עו"ד וינרוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד