י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מליון וחצי דגלים בשנה

מדפיסים, מייבשים ושורפים: הצצה למפעל הדגלים באיראן

מייצרים - ושורפים: תהיתם מאיפה למפגינים האיראנים יש כל כך הרבה דגלי ארה"ב כדי להעלותם בלהבות? הצצה למפעל בעיר חומיין, שגאה לייצר את חומר התבערה בקצב של 2,000 דגלים בחודש

מדפיסים, מייבשים ושורפים: הצצה למפעל הדגלים באיראן
מדפיסים, מייבשים ושורפים: הצצה למפעל הדגלים באיראן צילום: צילום מסך

העסקים פורחים במפעל הדגלים הגדול ביותר באיראן, שם מייצרים דגלים של ארה"ב, בריטניה וישראל, כדי לספק למפגינים האיראניים דגלים לשרוף בהפגנות.

במפעל בעיר חומיין דרומית-מערבית לבירה טהרן, מדפיסים צעירים וצעירות איראנים את הדגלים ביד, ואז תולים אותם לייבוש. המפעל מייצר כ -2,000 דגלי ארה"ב וישראל בחודש בתקופות העמוסות ביותר, ולמעלה ממיליון וחצי דגלים בשנה.

בעצרות ובמחאות בחסות המדינה באיראן, מפגינים שורפים את דגלי ישראל, ארה"ב ובריטניה באופן קבוע.

המתיחות בין ארצות הברית לאיראן הגיעה לדרגה הגבוהה ביותר בעשורים האחרונים לאחר שהמפקד הבכיר קאסם סולימאני נהרג בחיסול ממוקד על ידי ארה"ב בבגדאד ב -3 בינואר, מה שגרם לאיראן להגיב בהתקפת טילים נגד בסיס ארה"ב בעירק.

Ghasem Ghanjani - הבעלים של מפעל הדגלים אמר על הדגלים שנשרפים: "אין לנו שום בעיה עם העם האמריקני והבריטי. יש לנו בעיה עם הממשלות שלהם, יש לנו בעיה עם הנשיאים שלהם, עם המדיניות הלא נכונה שהם עושים".

"תושבי אמריקה וישראל יודעים שאין לנו שום בעיה איתם. אם אנשים שורפים את דגלי המדינות הללו בעצרות ובמחאות שונות, זה רק כדי להראות את מחאתם."

רזאיי, מנהלת בקרת איכות במפעל, שלא הסכימה למסור את שמה הפרטי, אמרה כי "בהשוואה לפעולות הפחדניות של ארצות הברית, כמו רצח הגנרל סולימאני, זה (שריפת דגל אמריקאי ק.ב.) דבר מינימלי נגדו זה הכי פחות שניתן לעשות."

שריפת דגל ישראל שריפת דגלים איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד