י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקרב על הרייטינג

נתוני ה-TGI חושפים: זוהי תחנת הרדיו החרדית המושמעת ביותר

נתוני ה-TGI המתפרסמים היום חושפים את נתוני ההאזנה לתחנות הרדיו החרדיות והדתיות • מי המושמעת ביותר ומי בתחתית הרשימה?

נתוני ה-TGI חושפים: זוהי תחנת הרדיו החרדית המושמעת ביותר
אולפני רדיו קול חי צילום: באדיבות המצלם

נתוני ה-TGI חושפים כי תחנת הרדיו "קול חי" ממשיכה להוביל בשיעורי ההאזנה, גם בחציון השני של שנת 2019 בקרב הציבור הדתי והחרדי עם 4.2% ו"קול חי מיוזיק"  עם 3.5% בהשוואה לרדיו "קול ברמה" עם 2.7%, תחנת "גלי ישראל" עם 3% ו"כאן מורשת" עם 2.5% בלבד.

תחנת הרדיו "קול חי" משדרת במסגרת הרדיו האזורי כבר כמעט 25 שנה, ממשיכה להוביל בשיעורי ההאזנה בציבור הדתי והחרדי. התחנה משדרת 24 שעות, שישה ימים בשבוע, באזור המרכז, ירושלים והדרום. 

יו"ר קבוצת "קול חי", השרה לשעבר דליה איציק, המתמודדת במכרז על המשך הפעלת רדיו "קול חי": "זו הוכחה ליכולת של אנשי הקבוצה להמשיך ולהצעיד את התחנה כמובילה בציבור הדתי והחרדי, כאשר בהובלתי – נפעל לשילוב נשים בתפקידים מובילים".

מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן: "אנו שמחים ומודים על הזכות להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל בציבור הדתי והחרדי. אני שמח כי העבודה הקשה שאנו עמלים עליה – יחד עם כל עובדי שתי תחנות הרדיו –  באה לידי ביטוי בסקר החשוב הזה, מודים למאזינים על אמונם בנו ומבטיחים להמשיך לשדר להם רדיו איכותי".

במסגרת קבוצת "קול חי" משודרת מאז 2017 גם תחנת הרדיו "קול חי מיוזיק" שמככבת גם היא בשיעורי ההאזנה עם 3.5% ושמה דגש בשידוריה על מוזיקה בלבד. שתי התחנות יחדיו מחזיקות בנתח מצטבר של יותר מ-7.5% האזנה, שממקמים אותן בצמרת שיעורי ההאזנה בתחנות הרדיו האזוריות בישראל בכלל, ובמגזר החרדי-דתי בפרט.

נציין, כי בימים הקרובים צפוי להיערך מכרז על ניהול התחנה בשנים הקרובות.

TGI רדיו קול חי רדיו קול ברמה רדיו מורשת גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד