י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ראיתי כבר את הנורא מכל"

נדרס בדרך לחברותא וקיבל פיצוי בסך של 300,000 ש"ח

אברך צעיר שנפגע לפני כשנה בתאונת דרכים בירושלים, זכה לפיצוי כספי בסך שלוש מאות אלף שקלים מחברת הביטוח של הנהגת הפוגעת ששיחקה עם הסלולר שלה תוך כדי הנהיגה | עו"ד שריד שייצג את הנפגע: "מדובר בתאונת דרכים מיותרת שיכלה להימנע בנקל"

נדרס בדרך לחברותא וקיבל פיצוי בסך של 300,000 ש"ח
חסיד. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בתחילת שנת 2019 ראובן, אברך כבן 28 נדרס בדרכו ללימוד התורה הקבוע שלו בבית המדרש בסמוך לישיבת בעלזא בירושלים.

בעת שחצה ראובן את הכביש במעבר החציה, הגיח לפתע רכב שנסע במהירות מופרזת, פגע בראובן ופצע אותו. ראובן פונה באמצעות ניידת מגן דוד אדום לבית החולים שערי צדק בבירה ואושפז במחלקה לכירורגיה אורתופדית. לאחר מספר בדיקות וטיפולים אובחן כי ראובן סובל משבר באצבע כף יד שמאל ומקרעים ברצועת הכתף.

ראובן נותח והחל בטיפול שיקומי ובביצוע תרגילי פיזיותרפיה. לאחר כחודשיים שב ראובן ללימודיו וזאת במקביל למעקב רפואי אינטנסיבי אצל מומחי כתף. ראובן ביקש למצות את זכויותיו לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ופנה למשרדו של עו"ד דניאל שריד המתמחה בתאונות ובדיני נזיקין.

לאחר הגשת תביעה משפטית, הגיעו ראובן ועו"ד דניאל שריד להסכמות והבנות מול חברת הביטוח של הרכב הפוגע וראובן קיבל פיצוי חד פעמי בסך מרשים של 300,000 ש"ח.

ראובן מסר בתגובה כי "הקטל בכבישים חייב להסתיים. אני זוכר היטב את עוצמת המכה וראיתי כבר את הנורא מכל, בחסדי השם יצאתי בנס וחלילה התאונה יכולה הייתה להסתיים אחרת. עברתי שיקום וחזרתי לבית המדרש ללימודיי. חשוב שהנהגים ינהגו ביתר תשומת לב וימנעו מלהתעסק עם הטלפון הנייד בזמן התאונה. אני שמח שזה מאחוריי".

עו"ד דניאל שריד, מתמחה בנזקי גוף ותאונות

עו"ד דניאל שריד מסר: "מדובר בתאונת דרכים מיותרת שיכלה להימנע בנקל. מחקירת המשטרה עולה כי נהגת הרכב שיחקה עם מכשיר הסלולרי שלה ולא נתנה תשומת לב לדרך. הנהגת ברשלנותה גרמה לפציעת מרשי. פעלנו למיצוי מלוא זכויותיו של מרשי תוך לחימה בלתי מתפשרת על כך שיקבל פיצוי גבוה בהתאם לנסיבות התיק. חברת הביטוח השכילה להבין את דרישתנו הכספית והצלחנו לגבש פשרה מוצלחת ללא סיוע מצד בית המשפט. סעו בזהירות ותדאגו לשלומכם ולשלום ציבור הולכי הרגל והנהגים".

תאונת דרכים פיצוי כספי תביעת פיצויים דניאל שריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד