י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"סומך עליך שתשים עוצמה יהודית"

יאיר נתניהו תקף את 'עוצמה', בן גביר הגיב

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף בחשבון הטוויטר שלו את מפלגת 'עוצמה יהודית' וקרא שלא להצביע להם • בן גביר: "סומך עליך שבסוף תשים עוצמה יהודית אבל מבין שלא נעים לך מאבא"

יאיר נתניהו תקף את 'עוצמה', בן גביר הגיב
יאיר נתניהו/איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף בחשבון הטוויטר שלו את מפלגת 'עוצמה יהודית' וקרא שלא להצביע להם.

"בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר ביחד יש לי מעל 150 אלף עוקבים", כתב נתניהו. "לעוצמה יהודית הצביעו בבחירות הקודמות 80 אלף . אני מניח שרבים מהם עוקבים אחרי. חשוב להבהיר להם: אין סיכוי שעוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה. בשביל זה היא צריכה להכפיל את עצמה מהבחירות הקודמות. לשים פתק שהולך לפח, ‏ואז מתחלק שווה בשווה במנדטים בין מרצ, גנץ והמשותפת, זה לא הצבעת מחאה ימנית. (זה מה שקורה לקולות שלא עוברים את אחוז החסימה, מתחלקים שווה בשווה בין כל המפלגות)".

בתגובה לדבריו של יאיר נתניהו, כתב ראש רשימת עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר: "‏יאיר אחי. שנינו יודעים שרק עוצמה יהודית תמנע מאביך היקר להקים מדינה פלסטינית ולכן מקווה ומאמין שגם אתה תצביע עוצמה יהודית. נשמור על אביך בימין!"

בהמשך, הוסיף יאיר נתניהו לתקוף, וכתב "‏‎איתמר אין לכם סיכוי לעבור!!! אתם צריכים להכפיל את הכמות שקיבלתם רק לפני כמה חודשים, שאז הסקרים הראו שאתם עוברים, והפעם לא! (מה שעוד יותר מרחיק מצביעים). הקולות שלכם ילכו למשותפת, מרצ וגנץ, איך זה ימנע מדינה פלסטינית? כל פעם שרצתם לבד מאז תחילת שנות האלפיים לא עברתם".

גם לטענה זאת הגיב עו"ד בן גביר וכתב: ‎יאיר. קצת מוזר לשמוע את זה ממי שרצו לחתום עם גנץ ולתת לו לנהל המדינה במשך שנתיים. בחיאת, הסכמתם שגנץ יהיה כאן ראש ממשלה. בכל מקרה שנינו יודעים שאין לאביך 61 והסיכוי שנקבל 4 מנדטים יותר גדול מהסיכוי ל61 ואם יהיה לנו 4 מנדטים אז מימלא יהיו 61.

לתגובתו של יאיר נתניהו שלא הייתה לאבא שלו ברירה כי לא היה לימין 61 ענה בן גביר: ‏‎שנינו יודעים שאביך הסכים לממשלה עם גנץ ובראשות גנץ. הכל בסדר יאיר. סומך עליך שבסוף תשים עוצמה יהודית אבל מבין שלא נעים לך מאבא.

איתמר בן גביר יאיר נתניהו עוצמה יהודית בחירות טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד