י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אני מאוד רגיש"

אביה של נעמה יששכר: "עשרה חודשים לא דיברנו"

לאחר כמעט עשרה חודשים בכלא הרוסי, העניק אמש (רביעי) הנשיא פוטין חנינה רשמית לנעמה יששכר והיום היא כבר נחתה בארץ יחד עם אמה וראש המשלה בנימין נתניהו • בראיון לישראל כהן וארי המניק ב'קול ברמה' אמר אביה - נתו יששכר: "אני בטוח שברגע שהרב שלמה עמאר שליט"א כתב את המכתב לנשיא פוטין, הייתה זעקה בשמים והדברים התחילו להתגלגל"

אביה של נעמה יששכר: "עשרה חודשים לא דיברנו"
נתן יששכר - אביה של נעמה יששכר צילום: צילום מסך

לאחר כמעט עשרה חודשים בכלא הרוסי, העניק אמש (רביעי) הנשיא פוטין חנינה רשמית לנעמה יששכר. היום היא כבר נחתה בארץ יחד עם אמה וראש המשלה בנימין נתניהו.

בראיון לישראל כהן וארי המניק ב'קול ברמה' אמר אביה - נתו יששכר: "אני בטוח שברגע שהרב שלמה עמאר שליט"א כתב את המכתב לנשיא פוטין, הייתה זעקה בשמים והדברים התחילו להתגלגל".

ולמה הוא לא היה בפרונט אתם שואלים? "אני לא דיברתי עם התקשורת", הוא מספר. "יותר הייתי בקשר עם הרבנים וטיפלתי בכספים. אני לא איש שיכול לדבר, אני מאד רגיש. אשתי עשתה עבודת קודש".

הוא הוסיף, כי "במשך עשרה חודשים חזקו אותי הרבנים והתפילות של כל עם ישראל. היתה לנעמה זכות שהיא איחדה את כל העם לקרוא תהילים וכ"כ הרבה תפילות. הייתי רוצה לומר לרה"מ תודה רבה על כל המאמצים שעשה".

נתו יששכר דחה בתוקף את הטענות כאילו כביכול השחרור נעשה בשביל לשרת פוליטית את נתניהו. לדבריו, "אני לא מהאנשים האלה, לא מתעסק בדברים כאלה. אני מחתן אנשים כל ערב, מבשל עבורם לחתונות, בר מצוות ובריתות. אני עובד באחוזת ווגשל בבני ברק ורק מתעסק בדברים טובים".

בנוסף, חשף יששכר כי במשך כל העשרה חודשים הללו לא היה בקשר עם ביתו כלל. לדבריו, "לא היה לי קשר בכלל עם נעמה לאורך כל התקופה אפילו פעם אחת. היום בבוקר דיברתי איתה בטלפון – לא דיברנו, יותר בכינו".

נעמה יששכר חנינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד