ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הקרב על הקולות מתחמם

גפני vs בן גביר > 'עוצמה': "גפני שמאל" - גפני: "הביאו את אוסלו"

הקרב על הקול הדתי, מתחמם הערב כאשר 'עוצמה יהודית' ו'דגל התורה' מחליפים מהלומות מילוליות. מי שהחלה את הסבב זו 'עוצמה' שראתה לצנינים את העובדה ש'יהדות התורה' זוכה לתמיכת כמה רבנים דתיים ופרסמו סרטון כי "גפני הוא שמאל" • וזה מה שגפני השיב • צפו

גפני vs בן גביר > 'עוצמה': "גפני שמאל" - גפני: "הביאו את אוסלו"
איתמר בן גביר/משה גפני צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

עימות בין 'עוצמה יהודית' ל'דגל התורה', סביב נושא אידאולוגי, כשב'עוצמה יהודית' תוקפים הערב (חמישי) את 'דגל התורה' וטוענים כי "יהדות התורה היא מפלגת שמאל" וזאת בעקבות הניסיונות של יהדות התורה לנגוס במצביעי הציונות הדתית לאחר שקיבלו את תמיכתו של הרב דוד חי הכהן מבת ים.

בסרטון חדש שהנפיקה הערב (חמישי) מפלגת 'עוצמה יהודית' נאמר כי "יהדות התורה היא מפלגה מגוונת, אבל בזמן שפורוש הולך להיפגש עם מתיישבים ביצהר, גפני מדבר נגד מפעל התיישבות ולא מסתיר את העובדה שמדינית הוא חושב כמו השמאל".

יושב ראש 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני הגיב הערב בכינוס פעילי התנועה בבני ברק, "מעולם לא הלכתי עם השמאל. תמיד הייתי רק עם הימין. בהדרכה של מרן הרב שך הייתי יחד עם חברי נגד אוסלו. הייתי נגד הגדלת אחוז החסימה. התחייה איבדו 60 אלף קול והביאו את הסכם אוסלו מפלגות הימין שלא הלכו יחד והעלו את רבין", האשים גפני את בן גביר, כך בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

לדברי גפני, "זה חוזר על עצמו בגלל שזרקו 60 אלף קולות שלא עברו את אחוז החסימה, קמה ממשלה שהעבירה את הסכם אוסלו. היכן שאני מופיע יחד עם חברי במקומות חילוניים, בכל מקום, גם בוועידת הארץ, אנו אומרים מעולם לא הלכנו עם השמאל".

בתיעוד נראה יו"ר 'דגל' גפני מצהיר: "אנחנו המפלגה היחידה שלא זגזגנו בכלום. אנו אומרים את זה בכל מקומות גם במקומות מובהקים של השמאל. אני מעל 30 שנה בכנסת, מעולם לא הייתי עם השמאל מעולם לא רק עם הימין. בהוראת הרב שך הייתי יחד עם חברי נגד הסכמי אוסלו ומי שגרם להסכמי אוסלו היה מפלגות הימין שהעלו את אחוז החסימה בזמן ההתנתקות, בהוראת הרב אלישיב הצבענו נגד ההתנתקות", הוסיף.

גפני שב והבהיר לסיום, "מעולם לא הלכנו עם השמאל והמציאות היא שאנחנו לא זגזגנו בכלום, ההוראה בעניין היא חד משמעית. מעולם לא אמרנו אחרת, מעולם לא עשינו אחרת ויש מפלגה שהולכת לזרוק קולות לפח", כשהוא רומז לאיתמר בן גביר וחבריו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד