י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"עקבנו בדאגה"

הראשל"צ: הרב אליטוב ניצח את כל הסטטיסטיקות

במעמד קבלת פנים שהתקיים היום עם שובו של הרב שמעון אליטוב לרבנות הראשית - אמר הראשון לציון כי הוא עקב בדאגה אחר מצבו של הרב וכי "הרב אליטוב ניצח את כל הסטטיסטיקות וזכה לראות ניסים כמו בימי הבעל שם טוב הקדוש" • צפו ברגעים מתוך קבלת הפנים

הראשל"צ: הרב אליטוב ניצח את כל הסטטיסטיקות
הראש"ל עם הרב אליטוב, הבוקר צילום: באדיבות המצלם

מעמד קבלת פנים מיוחד במועצת הרבנות הראשית לישראל: חברי מועצת הרבנות, בראשות הראשון לציון הרב יצחק יוסף, ערכו היום (חמישי) קבלת פנים לרב שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית, שנעדר מהרבנות מאז הקיץ האחרון - אז לקה בדום לב ובחסדי שמים שב לאיתנו, ביתר שאת וביתר עוז.

ראשון הדוברים במעמד היה הראשון לציון שאמר, כי הרב אליטוב זכה לאמון וקירבה מיוחדים מצד אביו הגר״ע יוסף, שפעל רבות לבחירתו כחבר מועצת הרבנות הראשית לפני 12 שנה - כהוקרה אישית לדמותו המיוחדת, מאירת הפנים, שמקרבת את לבבות ישראל ישראל לאבינו שבשמים, וגם כביטוי להערכה הגדולה כלפי עדת חסידי חב״ד, שהרב אליטוב נמנה על חסידיה ורבניה.

"בראש חודש אייר עקבנו בדאגה רבה אחרי האירוע הלבבי שעבר על הרב אליטוב", אמר הראשון לציון. "הרבנו באמירת תהלים לזכותו והתפללנו שמקומו של אחד מדמויות ההוד של ירושלים של מעלה לא יפקד ויאריך ימים על ממלכתו.

"זכינו לראות כאן ניסים של ממש. הרב אליטוב ניצח את כל הסטטיסטיקות וזכה לראות ניסים כמו בימי הבעל שם טוב הקדוש. אנו מודים לה' על כל הניסים והנפלאות ושמחים שהוא שב לאיתנו ולמשמרתו בכוחות רעננים ומחודשים וימשיך להשמיע את הקול המיוחד שלו, שמזכיר את בני ירושלים המרוממים של בין החומות עם הוד קדומים של פעם״.

הרב אליטוב הודה לראשון לציון וליתר המברכים, ואמר שזוכים לקבל משמים מחדש חיים, הרי שזה מעיד שיש לנו עוד שליחות למלא כאן בעולם. אריכות ימים של יהודים יראים ושלמים, אמר הרב אליטוב, איננה אריכות ימים של מנוחת פנסיונרים אלא ימים שהם צריכים להיות מלאים בעבודת השם, בעשיית טובה ליהודים ובהפצת אור התורה והחסידות.

״זכיתי להתברך על ידי הרבי מליובאוויטש זי״ע כמה פעמים בברכה של יאריך ימים על ממלכתו״, אמר הרב אליטוב. ״הברכות הללו היו לצינור ושפע לחיים המחודשים שקיבלנו לאחרונה כמתנה משמים. עברתי ימים לא קלים של סכנת חיים ממשית, ואני מודה לראשון לציון ולכל מי שהתפלל למעני וקיבל על עצמו קבלות של החלטות ומעשים טובים, אבל כולנו התחנכנו על דברי חכמים שכל מאן דעביד רחמנא לטבא עביד. ובסייעתא דשמיא זוכים אנו לראות כעת גם חסדים גלויים ולא נסתרים.

"כולי תפילה שמשמים ימשיכו להעניק לנו חיים וחיות ונוכל להמשיך את שליחותנו בעולם בכל הכוח וההתלהבות״.

בין המשתתפים בישיבה, שנשאו דברים, היו הרב הראשי לצה"ל: הרב איל קרים, הרב שמואל אליהו – רב העיר צפת, הרב אליעזר שמחה וייס – רב המועצה האזורית עמק חפר. הרב יצחק לוי - רב העיר נשר, הרב רצון ערוסי – רב העיר קרית-אונו, הרב יצחק פרץ – רב העיר רעננה, הרב יצחק רלב"ג – רב שכונת מעלות דפנה בירושלים, הרב יעקב רוז'ה – רב שכונה בבת ים ורב חברא קדישא ת"א, והרב יעקב שפירא – ראש ישיבת מרכז הרב.

שמעון אליטוב הרב יצחק יוסף רבנות ראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד