י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חשיפת 'בחדרי חרדים'

ראשי יהדוה"ת נועדו עם הרב חי הכהן - הוא דורש התחייבויות

הרב דוד חי הכהן שחשפנו מוקדם יותר היום כי הוא דורש בתמורה לתמיכתו ברשימת 'יהדות התורה', כי יצמדו לימין המובהק, הציג להם את דרישותיו בפגישה שהתקיימה אצלו הערב | ליצמן, גפני ומקלב הבטיחו כי יעלו את הדרישות בפני המועצת ויחזרו עם תשובה

ראשי יהדוה"ת נועדו עם הרב חי הכהן - הוא דורש התחייבויות
ראשי יהדות התורה אצל הרב דוד חי הכהן צילום: באדיבות המצלם

ראשי 'יהדות התורה' נועדו הערב (חמישי) עם רב הציונות הרב דוד חי הכהן במעונו בבת ים, כדי לדון על המשך התמיכה של קהילתו ב'יהדות התורה', כאשר כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' הרב דורש שינויים בעקבות הסכם המאה.

בפגישה שקיימו הערב ראשי 'יהדות התורה', השר יעקב ליצמן, חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, העלו אנשי הרב וכן הרב בעצמו דרישות שהגיעו על רקע הסכם המאה שהציג נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ובהן גם אפשרות כי תוקם מדינה פלסטינית באישור ישראל.

ב'יהדות התורה' השיבו לדרישת הרב כי הם יעלו את הנושא בפני מועצת גדולי התורה ויחזרו עם ההכרעה לרב, כאשר מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי בסביבתו של הרב דורשים התחייבות שלא לשבת בממשלה שתעביר את הסכם המאה וכן התחייבות שלא לתמוך בהקמת מדינה פלסטינית.

ב'יהדות התורה' מסרו הערב כי הרב דוד חי הכהן שליט"א יודיע על תמיכתו גם בבחירות הקרובות ברשימת 'יהדות התורה - ג'. קהילתו תקים מטות בחירות להשפיע על חלקים גדולים בציבור הציונות הדתית להצביע עבור יהדות התורה.

יהדות התורה משה גפני הרב דוד חי הכהן יעקב ליצמן מדינה פלסטינית תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד