י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"היא צריכה עזרה, לא כלא"

האישה החרדית נגד כליאתה של התוקפת

אישה אפרו אמריקנית שתקפה שלוש נשים חרדיות בפרק זמן של עשר דקות, לפני כחודש בקראון הייטס נמצאת בהליך משפטי לקראת העמדתה לדין. אחת הקורבנות יצאה מגדרה ואמרה בראיון ל'דיילי ניוז' כי לדעתה הכלא הוא לא פתרון עבור התוקפת וכי היא נראתה במצוקה בעת התקיפה 

האישה החרדית נגד כליאתה של התוקפת
אילוסטרציה צילום: unsplash

אשה חרדית שהותקפה על ידי אשה אפרו אמריקנית בשם טיפאני האריס, אומרת שהיא חושבת כי התוקפת שלה לכאורה "לא בריאה בנפשה" ואין צורך להחזיק אותה במעצר לפני משפט. "היא צריכה עזרה, לא כלא", אמרה.

"נחרדתי לראות את הפוליטיקאים מנצלים את מה שקרה, משתמשים בזה נגד החוק החדש שמשחרר עבריינים קלים, אני רוצה שהאריס תקבל טיפול, ולא תוטל עליה ערבות של כסף", כך אמרה ל'דיילי ניוז'.

האשה החרדית צעדה עם חברות לאחר מסיבת חנוכה ברחוב הנשיא ושדרת קינגסטון בקראון הייטס ברוקלין ב-27 בדצמבר, האריס, בת ה-30, היכתה את החרדית בחלק האחורי של הראש. האישה שהוכתה הייתה אחת משלוש נשים יהודיות שהאריס תקפה באותו לילה בפרק זמן של 10 דקות, כשהיא צועקת ניבולי פה נגד יהודים, כך לטענת התובעים בבית המשפט.

החרדית שהוכתה אמרה כי "האריס נראתה במצב מצוקה רגשית כלשהו, ​​פשוט לא במצב טוב. אני חושבת שהפחד של הקהילה האורתודוכסית הוא מאוד לגיטימי", הוסיפה, "אנחנו רוצים להרגיש בטוח כשאנחנו הולכים ברחובות, אבל אני מרגישה שהפוליטיקאים מנצלים את האירועים האלה כדי לבטל את הרפורמה של הקלה בתנאי מעצרם של עבריינים קלים".

"כיצד להפוך את החברה לבטוחה יותר, היא לטפל בפועל בסוגיות ובצרכים הנפוצים בבריאות הנפש של אנשים", אמרה. "אני חושבת שעדיף לכולם אם אנשים הזקוקים לעזרה יקבלו את זה".

תקיפת נשים משבר נפשי נשים חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד