י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בתגובה לשיגור הרקטות

צה"ל תקף יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה

לאחר שיגור הרקטות אמש סמוך לחצות ליל, כלי טיס ומטוסי קרב תקפו הלילה יעדי טרור של ארגון חמאס השולט ברצועת עזה |  בצה"ל מדגישים כי מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס | שיפור במצב התינוקת - מצבה יציב

צה"ל תקף יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה
אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

כלי טיס ומטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה (שישי) שורה רחבה של יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. בתקיפה הותקף אתר תת-קרקעי ליצור אמצעי לחימה. מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל ובלוני הנפץ שהופרחו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל וכן בתגובה לירי הצליפה שבוצע לעבר תורן תצפית של צה"ל.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית מכל סוג שהוא לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחיה", נמסר מדובר צה"ל.

עוד נמסר כי "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל".

כזכור, ארבע רקטות נורו אמש (חמישי) אחרי השעה 23:00 לעבר שדרות ועוטף עזה. שלושה חצו לשטח ישראל. שניים מהם יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ואחד נפל בשטח פתוח.

בשדרות נפצעה פעוטה בת שלושה שבועות באורח בינוני לאחר שנשמטה מידי אמה בחדר המדרגות, תוך כדי ריצה למרחב המוגן. השתיים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהאם במצב קל. 

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר הבוקר כי בחסדי שמים חל שיפור במצבה של התינוקת. היא תעבור במהלך היום בדיקות נוספות ומצבה יציב.

ארגון חמאס תקיפה בעזה שיגור רקטות בלוני תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד