י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חושף את מזימתו

ליברמן מאשים: דרשנו להדיח את גפני וכחול לבן בלמו

ליברמן חשף הבוקר בדף הפייסבוק שלו כי מפלגתו יזמה השבוע את הדחתו של גפני מראשו ועדת הכספים, אלא שח"כי 'כחול לבן' נעמדו על הרגליים האחוריות כדי לבלום את המהלך| בצוות התגובות של 'דגל' הגיבו: "הדבר היחיד שנותר לליברמן זה לחטט באשפה בחיפוש אחר עוד ועוד שנאה והסתה כלפי החרדים, כדי להצדיק את קיומו הפוליטי"

ליברמן מאשים: דרשנו להדיח את גפני וכחול לבן בלמו
גפני וליברמן בוועדת הכספים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסוף שבוע מדיני, שהיה סביב יכולותיו המדיניות של ראש הממשלה, יושב ראש 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן מנסה להעלות שוב את הנושא הדתי לסדר היום, כשהוא חושף כי הוא דרש להדיח השבוע את ח"כ משה גפני מתפקידו בראשות וועדת הכספים, אך 'כחול לבן' מנעו זאת.

"השבוע האחרון היה עמוס באירועים ולכן יכול להיות שפיספסתם כמה דברים שקרו וצריכים להדיר שינה מעיני כולנו", כתב הבוקר (שישי) ליברמן בפוסט בפייסבוק, כשהוא תוקף את העברת תקציב הישיבות, היעדרות הליכוד וימינה מהדיון בפסילת 'הרשימה המשותפת' ואת 'כחול לבן' בכך שבלמו את הדחת גפני מראשות וועדת הכספים.

ליברמן ממשיך וכותב, "ביום רביעי התקיים בוועדת הבחירות המרכזית דיון לפסילת הרשימה המשותפת. "ישראל ביתנו" מצאה את עצמה לבד במערכה. הליכוד, ימינה והמפלגות החרדיות ברחו מההצבעה".

לטענתו, "ישראל ביתנו דרשה למנות יו"ר ועדת כספים במקום גפני. מי שבלם את היוזמה ועמד על הרגליים האחוריות היו חברי הכנסת של כחול לבן", וכן, ש"בתחילת השבוע, מתחת לרדאר, אושר תקציב של 845 מיליון ש"ח לישיבות, בזמן שמקצצים לכולם" כשהוא מאיים ומתחייב כי "רק "ישראל ביתנו" חזקה תוכל לשים סוף לפארסה הזאת".

בצוות התגובות המיוחד שהוקם ב'דגל התורה' נמסר בתגובה: "הדבר היחיד שנותר לליברמן הלא רלוונטי לעשות אחרי שבוע מדיני עמוס, זה לחטט באשפה בחיפוש אחר עוד ועוד שנאה והסתה כלפי החרדים, כדי להצדיק את קיומו הפוליטי. אנחנו כאן כדי להזכיר למי ששכח: אביגדור ליברמן הוא הפוליטיקאי הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל. היחיד במערכת הציבורית שההישגים שלו ב20 שנה האחרונות מסתכמים בהפצצת סכר אסואן וחיסול איסמעיל הנייה".

אביגדור ליברמן משה גפני מפלגת כחול לבן ועדת הכספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד