כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שביעות רצון לקראת המשפט

נתניהו: "בירושלים השופטים הולכים לבית הכנסת"

עיתונאי 'הארץ' גידי וייץ מדווח הבוקר כי ראש הממשלה נתניהו מביע בשיחות סגורות שביעות רצון, מכך שמשפטו יתנהל בירושלים ולא בתל אביב | "נתניהו צודק באבחנה שלו בעניין ההרכב האנושי של המחוזי בירושלים"

נתניהו: "בירושלים השופטים הולכים לבית הכנסת"
בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בשבועות האחרונים שיתף נתניהו את בני שיחו בשביעות רצונו מהעובדה שיעמוד לדין בפני שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים ולא בפני עמיתיהם בתל אביב. נתניהו הוסיף: "בירושלים השופטים הולכים לבית הכנסת, בתל אביב הם הולכים לקונצרט של הפילהרמונית". כך מדווח הבוקר (שישי) גידי וייץ בעיתון 'הארץ'.

לדבריו, "בכיר בפרקליטות העריך בשיחה פרטית כי אם היו מציבים קלפי בפרקליטות מחוז ירושלים, הוא והימין היו מנצחים בגדול. גם סביב השולחן שבו הוחלט להעמיד את ראש הממשלה לדין היה ריכוז גבוה של חובשי כיפות".

גידי וייץ. צילום: פלאש 90

"נתניהו צודק באבחנה שלו בעניין ההרכב האנושי של המחוזי בירושלים", טוען וייץ ב'הארץ', שכן "שיעור השופטים חובשי הכיפה בו גבוה יותר מבתל אביב, וסביר שמי מהם ידון בעניינו. ככלל, הבירה היא עיר דתית וימנית. גוש הימין־חרדים זכה בה ליותר מ-70 אחוזי תמיכה בבחירות האחרונות, בעוד שבתל אביב התמונה היתה הפוכה".

"הדרך היחידה שנותרה לנתניהו להימנע ממשפט היא עסקת טיעון. אנשים שמשוחחים עמו שומעים ממנו שלילה מוחלטת של האפשרות הזאת. גם מי שמשוחחים עם מנדלבליט מתרשמים שהדלת לעסקה סגורה".

 

בנימין נתניהו גידי וייץ בית המשפט המחוזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד