י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יושב לו החרדי בחדרו

שום דבר לא מציק לו. הוא חי טוב. מתפרנס יפה. משפחה. ילדים. רק דבר אחד מציק לו. השנאה מפעפעת. חסרת היגיון • שי הורוויץ יוצא 'מחוץ לקופסא' ומבקש: שימו פס על השנאה

יושב לו החרדי בחדרו

יושב לו הרומאי בחדרו. שום דבר לא מציק לו. הוא חי טוב. מתפרנס יפה. משפחה. ילדים. רק דבר אחד מציק לו. העברים. השנאה מפעפעת. חסרת היגיון. עד שלא יפתור את הבעיה, לא טוב לו. מבחינתו העברים הם אסונו. הם השתלטו על כספי האומה. הם פרזיטים. הם שורש הרע בעולם. השנאה שלו עיוורת, וגרורות השנאה משתלטות על כל ישותו. אין מנוחה לנפשו.

יושב לו הגרמני בחדרו. שום דבר לא מציק לו. הוא חי טוב. מתפרנס יפה. משפחה. ילדים. רק דבר אחד מציק לו. היהודים. השנאה מפעפעת. חסרת היגיון. עד שלא יפתור את הבעיה, לא טוב לו. מבחינתו היהודים הם אסונו. הם השתלטו על כספי האומה. הם פרזיטים. הם שורש הרע בעולם. השנאה שלו עיוורת, וגרורות השנאה משתלטות על כל ישותו. אין מנוחה לנפשו.

יושב לו האיראני בחדרו. שום דבר לא מציק לו. הוא חי טוב. מתפרנס יפה. משפחה. ילדים. רק דבר אחד מציק לו. הישראלים. השנאה מפעפעת. חסרת היגיון. עד שלא יפתור את הבעיה לא טוב לו. מבחינתו הישראלים הם אסונו. הם השתלטו על אדמות האומה. הם שורש הרע בעולם. השנאה שלו עיוורת, וגרורות השנאה משתלטות על כל ישותו. אין מנוחה לנפשו.

יושב לו הישראלי בחדרו. שום דבר לא מציק לו. הוא חי טוב. מתפרנס יפה. משפחה. ילדים. רק דבר אחד מציק לו. החרדים. השנאה מפעפעת. חסרת היגיון. עד שלא יפתור את הבעיה לא טוב לו. מבחינתו החרדים הם אסונו. הם השתלטו על תקציב המדינה. הם פרזיטים. משתמטים. הם שורש הרע בישראל. השנאה שלו עיוורת, וגרורות השנאה משתלטות על כל ישותו. אין מנוחה לנפשו.

יושב לו החרדי בחדרו. שום דבר לא מציק לו. הוא חי טוב. מתפרנס יפה. משפחה. ילדים. רק דבר אחד מציק לו. ה_____. השנאה מפעפעת. חסרת היגיון. עד שלא יפתור את הבעיה לא טוב לו. מבחינתו ה_____ הם אסונו. הוא השתלט על חייו. הם שורש הרע. השנאה שלו עיוורת וגרורות השנאה משתלטות על כל ישותו. אין מנוחה לנפשו.

עם מוצאי הצום: מלאו את החסר. לאחר מכן שימו פס על השנאה. כדי שבשנה הבאה לא נצום ונחגוג את בניין בית המקדש שיבנה בימינו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד