ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מוישה, אל תיתן להם ועדות! • דעה

מצוקת הדיור הולכת ומחריפה גם בציבור הספרדי. אפרים גלעד מ'צעירי ש"ס' קורא למוישה אבוטבול: תדאג שמעז הנדל"ן בבית שמש יוציאו חלב בהכשר 'בית יוסף': אל תיתן לוועדות האיכלוס להשתלט!

מוישה, אל תיתן להם ועדות! • דעה
מנח זרקא

לתושבי העיר הספרדים ב'ביתר עילית' יש עדיין משקעים עמוקים מצמד המילים "ועדת אכלוס". אם תשאלו אותם מה כוונת המשורר, התשובה תהיה ברורה כשמש בצהריי היום: גזענות לשמה, נוסח שנות האלפיים.

אם במקרה הרגע חזרתם מחו"ל, ולא הייתם מעודכנים בדברים שהתרחשו כאן בארץ בשנים האחרונות, או שלחילופין, עיתונים זה לא הצד החזק שלכם, להלן תקציר קצר:

ישבו להם כמה עסקנים בעיר ביתר עילית, וניסו לצלול בסוגית הרת הגורל הקשורה בטבורה של צביון העיר הקדושה, איך עוצרים את הספרדים שלא יבואו לעיר. זה מה שחסר להם עכשיו עוד כמה חבר'ה ספרדים על הראש שבליל שבת ישירו להם "שירי בקשות", הנשים שלהם ילכו עם "מטפחות", וה"פרנקים" יסתובבו להם בין הרגלים. הם יקימו בתי כנסיות, תלמודי תורה ואפילו סמינרים, שבהם יתחנכו רחמנא ליצלן עוד ילדים שלא מתחנכים על "ההשקפה המסורה מדור לדור".. מחרתיים, מחירי הדירות ירדו, "ביתר עילית" תהפך אוטומטית לעיר נתיבות השנייה, וכל חלומם להשתלט על העיר, ירד לטמיון.

לאחר שישבו להם המלומדים שבעה ימים ושבעה לילות, עלה בראשו של אחד מהם רעיון מבריק. "באו נקים ועדת איכלוס", זעק בצהלה.. מאחרי צמד המילים הנחמדות הללו, שאמורות כביכול לסנן את כל האנשים שלא מתאימים מבחינה רוחנית לעיר, בכדי שלא לפגוע "בצביון העיר" חס ושלום, תיפטר להם אחת ולתמיד הבעיה של הספרדים. כל ספרדי שלא הולך לפי ה"ההשקופה של הרב שך", ורחמנא ליצלן, יתירה מזו, הוא הולך לפי "הרב עובדיה", התמונה של מרן מתנוססת בסלון ביתו, ספרי הילקוט יוסף נמצאים בספריה בפרהסיה, והוא מעיז לתלות שלטים של ש"ס במרפסת, הרי שברור שאדם כזה "פוגע בצביון של העיר".

אם הם לא יחסמו את אותם הספרדים הללו, מחר הם יתרבו בעיר, וחברא חברא אית ליה, עוד כמה שנים הם ישלטו על העיר, וממש לא בא להם בטוב כמו שאומרים, שמחר יצוץ להם "פרנק" וינהל להם את העיר, זה הפגיעה החמורה ביותר "בצביון של העיר".

תנועת ש"ס, בהכוונתו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א, עשתה לכך סוף והורידה את החברה הגזעניים מהשלטון, פינדרוס הלך הביתה, ובמקומו בא ראש עיר יותר סימפטי, שביטל לאלתר את ועדת האיכלוס.

יש דבר אחד, שהספרדים מפחדים שהוא יחזור על עצמו, ובצדק.

זכינו, וכיום יש לנו עיר עם עתודות בנייה גדולות במיוחד. בראשות עיריית "בית שמש" עומד ראש עיר משלנו, אדם עם חזון ומעש שעשה ועוד יעשה הרבה לטובת העיר. משה (או מוישה, איך שבא לכם) אבוטבול.

בקרוב, הולכים לבנות בעיר 40,000 יחידות דיור. (זה לא סיפורי מעשיות. היינו שם ונוכחנו במו עינינו שהדבר מעשי, כך שלפחות בקדנציה הנוכחית של אבוטבול ייבנו כעשר אלף יח"ד), אם חלילה מישהו יירדם שם בשמירה, אנחנו עלולים לקום מחר ולגלות "ועדות איכלוס" נוסח בית שמש. אסור לתת לדבר העלוב הזה לחזור על עצמו שוב.

יש לנו כיום עיזה שיכולה לתת לנו חלב בשפע, מומלץ מאוד שמשגיח הכשרות שישימו יהיה הפעם לפי שיטת בית יוסף, הוא גם ישגיח שהחלב יגיע ליעדו הנכון, לפני שהעיזים הלבנות יעשו קרניים וישתלטו על העדר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד