ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הטפסים נגנבו - הרשת לא תקום

מהומה ב'כלל חסידי' באלעד: חבר עירייה רצה להקים רשת גנים חדשה, אלא שעוזרו האישי גנב את טפסי האוטמציה של ההורים, והותיר אותו ללא רשת. האם הכלל-חסידי לקראת פילוג? • פרסום ראשון

אלעד. צילום יצחק לב ארי
אלעד. צילום יצחק לב ארי

סערה בגן ילדים: בימים האחרונים התרחש בעיר התורה (והחסידות) אלעד סיפור שגרם לאי נעימות רבה בקרב הציבור הכלל-חסידי בעיר. אנו לא נזכיר כאן את שמות המעורבים, אך הפרטים במלואם ידועים ליודעי חן - וכאלו ישנם לא מעטים.

ילדי הציבור הכלל-חסידי בעיר אלעד לומדים ברשת גנים פרטית, השייכת לעסקן ידוע בעיר. העסקן מפעיל בנוסף לגנים גם תלמודי תורה, ואחראי בין היתר להפעלת גנים מטעם רשת הגנים של אגודת ישראל. ההצלחה המסחררת הביאה את אחד מחברי המועצה (רמז: הגיע לאחרונה לעיר ובן של אישיות פוליטית ידועה), להחלטה להקים רשת גנים מתחרה. בכדי להקים את הרשת, פנה אל רבני הציבור הכלל-חסידי בעיר, והחתים אותם על תמיכה חד-משמעית ברשת החדשה שבכוונתו להקים. לאחר שהחתים את הרבנים, פנה אל ההורים והחתים אותם על העברת הילדים לגנים החדשים.

למנהל הרשת הנוכחי אמר: הגנים יישאר בידיך בשנה הקרובה, והחל מהשנה הבאה תעבור השליטה לשני אנשים מטעמי. ואכן, ההורים חתמו על המהלך, והטפסים נערמו במשרדו של נציג הציבור בעיריית אלעד.

אלא שלפני כשבוע נדהם חבר המועצה לגלות כי כל הטפסים נעלמו ממשרדו.

בבדיקה שערכה מחלקת הביטחון של העירייה התגלה כי עוזרו האישי נכנס ערב קודם לבניין המועצה, ויצא עם קלסרים, בהם תוייקו טפסי האוטמציה, שהכילו את פרטי הילדים.

הגילוי המרעיש הדהים את חבר המועצה. הטפסים המדוברים לא היו מגובים במחשב, ועבודת הנמלים בהחתמת ההורים - ירדה לטמיון.

לאחר שנשאלו הגורמים הקשורים לגניבה היכן הטפסים, הם ענו: "מצטערים, אבל הכל נגרס".

כעת, לאחר לקיחת הטפסים, ירד ככל הנראה רעיון הקמת הרשת החדשה מהפרק, והצדדים החליטו כי ישתפו פעולה.

האם למעשה יהיו השלכות משמעויות פנימיות בעיר אלעד ובמשרת העוזר? ימים יגידו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד