י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מענה הולם

זו התשובה של נפתלי בנט לאיום בחרם של הרשות הפלסטינית

בתגובה לחרם הפלסטיני על מגדלי הבקר הישראלים - שר הביטחון, נפתלי בנט, הנחה לעצור את הייבוא החקלאי מהרשות הפלסטינית לישראל

זו התשובה של נפתלי בנט לאיום בחרם של הרשות הפלסטינית
נפתלי בנט במסיבת עיתונאים צילום: Sraya Diamant/Flash90

שר הביטחון, נפתלי בנט, הנחה היום (שישי) את מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, לעצור באופן מיידי את ייבוא התוצרת החקלאית מהרשות הפלסטינית לישראל. עוצמה יהודית בתגובה להודעת בנט על איסור ייבוא: חבל שבנט חיכה עד לדרישתנו.

החלטת השר התקבלה לאחר חודשים של ניסיונות חוזרים ונשנים של מערכת הביטחון לפתור בהידברות את משבר העגלים שהוביל לפגיעה קשה ומתמשכת בסקטור מגדלי הבקר בישראל ולקריסת מאות משקים בענף.

משסירבה הרשות הפלסטינית להפסיק את שיטת ה"פרמיטים", אשר אפשרה לרש"פ להגביל את הסחר מהמגדלים הישראלים ולצמצם משמעותית את היקף הייבוא, הנחה השר בנט את מתפ"ש ליישם את ההנחיה.

בהתאם, ייעצר הייבוא החקלאי מהרש"פ לישראל החל מהשעה 06:00 ביום א׳, 02 בפברואר 2020, ז’ בשבט תש"פ.

בעקבות הודעת שר הביטחון על הקפאת הייבוא החקלאי מהרשות הפלסטינית אומרים בעוצמה יהודית: "רק הבוקר דרשנו משר הביטחון לעצור את הייבוא על מנת לעצור את הפגיעה בחקלאים בישראל. חבל ששר הביטחון לא טיפל בנושא עד היום, והזדקק לדרישת עוצמה יהודית בכדי להוציא צו, פעולה שלוקחת דקות בודדות".

יצחק קרויזר, חקלאי מרמת הגולן ומועמד מספר 4 בעוצמה יהודית מסר: "במשך חודשים ארוכים הרשות הפלסטינית פוגעת אנושות במגדלי הבקר והחלקאים בישראל, ואף גורם בממשלת ישראל לא חשב לעצור את זה, כולל נפתלי בנט. מזל שמדי פעם מתקיימות בחירות, וכך הפוליטיקאים נאלצים לדאוג לנו".

בקר חרם על ישראל נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד