י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

משפחת 'המורעב' מבקשת: אל תדווחו יותר

עורך הדין יעקב ויינרוט מצטרף לצוות ההגנה על האם בפרשת ה'ילד המורעב' • פונה לכלי התקשורת החרדים, בשם המשפחה: הפסיקו לסקר - "הפירסומים פוגעים במאמצים המשפטיים למען המשפחה"

שקט, בבקשה. עו"ד יעקב ויינרוט
שקט, בבקשה. עו"ד יעקב ויינרוט

עורך הדין יעקב וינרוט הצטרף לצוות ההגנה של האם שקיבלה בתקשורת את הכינוי המרושע 'האם המרעיבה', עוד קודם שהוגש כתב אישום - כך נודע לאתר 'בחדרי חרדים'.

גורם המעורב בפרשה אומר לאתר 'בחדרי חרדים', כי עצתו הראשונה של עו"ד וינרוט לבני המשפחה היתה ליצור דממה תקשורתית מוחלטת. לטענתו, העיסוק האובססיבי של התקשורת החרדית בפרשה פוגע בסיכויים המשפטיים של האם.

עוד בנושא:
הצעה לאם החשודה: תעברי לגור באנגליה
הילד 'המורעב' שוחרר מבית החולים

בעקבות כך, מוסיף אותו גורם, הוחלט בעצת הפרקליט לפנות בצורה אישית אל כלי התקשורת החרדים, בבקשה ליצור דממה מוחלטת בפרשיה ולחדול מלסקר את פרשת האם. "הפירסומים פוגעים במאמצים המשפטיים למען המשפחה. כל אזכור נוסף יזיק לאימא ביום פקודה" - מנומקת הפניה.

הגורם טוען, כי הבקשה מתבצעת על רקע הפרסומים בגנות בית החולים 'הדסה עין כרם'. להערכתו, בית החולים ביקש להפסיק את הפרסומים נגדו, ובתמורה יהיה מוכן לשתף פעולה עם בני המשפחה במשפט שייערך בקרוב.

האם ייענו כלי התקשורת לבקשה?

"ודאי שנשקול בעיקר את טובת האם והסיוע שניתן להגיש לה, אם נכבד את הבקשה. אבל, יחד עם זאת, כשיפנו אלינו נצטרך לקחת בחשבון גם את טובת הציבור כולו, שבפרשה הזו הואשם בהאשמות קשות ומסיתות" - אומר לאתר 'בחדרי חרדים' איש תקשורת חרדי בכיר.

יצוין, כי בעיתון 'ידיעות אחרונות' של יום ו' פורסמו, בעמוד 2 של חלק החדשות של העיתון, איורים קשים, המציגים - לפי העיתון - את תמצית העדויות של גורמים שצפו בסרט בן 40 הדקות, המתעד את האם בבית החולים 'הדסה', לצד מיטת בנה. הסרט מצוי בידי המשטרה והפרקליטות.

לפי הפרקליטות, יוגש כתב האישום נגד האם כבר השבוע. לדברי מקור בפרקליטות, הציבור יזעזע מתוכנו של כתב האישום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד