י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השידור הטלפוני החי הגדול בעולם

רבבת משפחות, אלף בתים, שמונה מדינות - איחול אחד: לחיים

ביום ראשון בלילה יתכנסו כל חסידי בעלזא בעולם כולו, לכינוסים שייערכו בבתי החסידים, כשבכל בית יתארחו מנין חסידים שיתחברו בשידור חי לאירוע המרכזי בבית האדמו"ר בירושלים

רבבת משפחות, אלף בתים, שמונה מדינות - איחול אחד: לחיים
הרבי מבעלזא בלחיים לחסידים צילום: ארי ק - די וואך

בארץ ישראל ובארה"ב, בקנדה ובאוסטרליה, באנגליה ובבלגיה, בשוויץ ובווינה - יתכנסו מחר בערב למעלה מרבבת חסידי בעלזא בכ1,000 אירועים שיתרחשו בו זמנית בעולם כולו ונערכים ע"י 'מרכז מוסדות בעלזא' לקראת ט' שבט יום ההצלה והתקומה של חצר הקודש בעלזא לאחר השואה.

לקראת המיזם החדש והראשון מסוגו, רוחשת החסידות תכונה והתרגשות כאשר במסגרת הקמפיין המיוחד הנערך לראשונה, משובצים אלפי החסידים, בקבוצות קבוצות, כל מנין חסידים מאוחדים יחדיו בבית אחד מהחסידים בעולם אשר מזמין מנין חסידים לכבוד מאורע חשוב ומיוחד זה.

בשעת השיא, ייערך מעמד 'לחיים' מרטיט ומרגש שמכה גלים בחסידות, היישר ממעון הקודש של האדמו"ר מבעלזא בקריה בירושלים, שיועבר לראשונה בהיסטוריה בשידור חי ע"י מערכת טלפונית מיוחדת המסוגלת להחזיק אלפי אנשים בו זמנית, בראשותו של אדמו"ר שליט"א, אשר אף שיגר בקבוק יין כוס של ברכה לכל אחד מהבתים בהם נערכים הכינוסים בארץ ובעולם, ובמהלך המעמד יאציל מברכותיו ויישא מדברות קדשו.

שעה קלה קודם לכן, יתאגדו גם נשות בעלזא למעמד המרטיט של 'תפילת הרבבות' בהשתתפות רבבות נשות ובנות בעלזא מהעולם כולו באחדות הנפשות בראשותה של הרבנית הצדקנית מבעלזא תליט"א אשר נודעת בתפילותיה וברכותיה, התפילה תתקיים אף היא בשידור חי טלפוני שיועבר לעולם כולו באמצעות הטלפונים האישיים של כל אחד ואחד, כאשר מערכות ענק נשכרו במיוחד לשם כך.

בצהרי היום, יתכנסו גם אלפי ילדי החסידות, בכל תלמודי התורה שבעולם כולו, ויערכו באותה השעה סיום 'ששה סדרי משנה' ב' פעמים, על ידי כל ילדי תשב"ר חסידי בעלזא בארץ ובעולם, הסיום ייערך בו זמנית במשך דקות ספורות, כאשר לפי התכנית יקבל כל תלמיד בתלמוד תורה כרטיס מיוחד ובו המשנה אותה עליו ללמוד - או אז ייערך הסיום בשידור חי טלפוני אף הוא לכל תלמודי התורה בעולם.

במרכז האירועים, צפויה לעמוד ההתרמה למען המוסדות של חסידי בעלזא כאשר האדמו"ר שיגר לחסידים מכתב מיוחד בוא הוא מבקש מהחסידים כולם להתגייס למען החזקת המוסדות ואף התבטא כי כינוסים אלו הם זמן מסוגל שראוי לברך ולהתברך בהם איש מאת רעהו.

 

 

חסידות בעלזא שידור חי מעמד לחיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד