י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נוער שוליים תקף נהג 'אגד' חרדי

תקיפה בקו 11 בירושלים: התוקפים, נוער שוליים חובשי כיפות, נמלטו כשהם משאירים את הנהג חבול ומשקפיו מנותצים. העילה לתקיפה: הנהג העיר להם שלא ישחקו בדלת האחורית

נהגי 'אגד'
נהגי 'אגד'

צמד נערים, העונים ככל הנראה להגדרה של 'נוער שוליים', היכו עד זוב דם נהג 'אגד' חרדי, לאחר שפנה אליהם לבל ישחקו עם הדלת האחורית במהלך הנסיעה. בתגובה הגיעו הנערים לקדמת האוטובוס, חבטו בעוצמה בפניו של הנהג - ונמלטו מבעד לדלת הפתוחה.

המקרה הקשה ארע אמש (אור ליום שני), בשעות הערב, בעת שהנהג, חרדי תושב ביתר עילית, עשה את המסלול הקבוע בקו 11 מרמת שלמה לכיוון הר נוף בירושלים.

"במהלך הנסיעה", תיאר הנהג, "הנערים החלו לשחק עם הדלת האחורית באמצע הנסיעה. הערתי לעברם שיפסיקו לשחק בדלת, שכן הדבר מסכן את עצמם ואת שלום הנוסעים".

הנערים כעסו על הנהג על הערתו וכאשר עצר הנהג בתחנה הסמוכה למרכז גוטניק ברחוב בית הדפוס, התקרבו הנערים לקדמת האוטובוס, והחלו לחבוט בעוצמה רבה בפניו ובראשו של הנהג.

מעוצמת המכות, נפצע הנהג בפניו ומשקפיו נותצו. הנערים ניצלו את ההלם שאחז בנהג, ונמלטו דרך הדלת הפתוחה.

המשטרה פתחה בחקירה והיא מחפשת אחר התוקפים. הנהג נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית החולים.

תקיפת הנהג עוררה זעם רב בקרב הנהגים החרדיים המועסקים באגד ירושלים. בהודעה שפרסמו, נאמר בין השאר: "השתלבנו בעבודה באגד כנהגי אוטובוס למחייתנו, אך גם כדי לשרת את ציבור הנוסעים החרדיים. האלימות המופעלת מדי פעם כנגד האוחזים בהגה וכנגד האוטובוסים פוגעת קשות הן בנו אישית, הן בציבור הנוסעים ומוציאה שם רע על כלל הציבור.

"אנו פונים לכל מי שבידו לפעול ודעתו נשמעת בציבור, לעשות הכל כדי לשים קץ לתופעה הבזויה של אלימות כנגד נהגים, נוסעים ואוטובוסים. תנו לנו להסיע את הציבור בבטחה, ביעילות ובאדיבות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד