י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הכירו את יזם הנדל"ן שבנה הכל בעשר אצבעות

חזי חיים הוא איש עסקים צעיר מוכר ומצליח מתחום הנדל"ן • חברת פסגות נדל"ן אשר בבעלותו מובילה עסקאות נדל"ן בשווי מאות מיליוני שקלים • אך לא תמיד נראו חייו כתמונה משער נוצץ של מגזין עסקים • אז אילו סודות מסתתרים בעברו של היזם המצליח חזי חיים ואיך הוא הצליח להגיע למעמדו הנוכחי, למרות כל הקשיים?  

הכירו את יזם הנדל"ן שבנה הכל בעשר אצבעות
חזי חיים צילום: יח"צ

ילדות בצל גירושין

חזי חיים גדל ברחובות, בשכונת אושיות, הנחשבת לשכונה הקשה בעיר. כשהיה בן 4 בערך, הוריו התגרשו ואימו גידלה אותו כאם יחידנית, בתנאים כלכליים לא פשוטים. האם ובנה נאלצו לעבור מדירה לדירה לאורך כמה שנים, בגלל הקושי לשלם דמי שכירות באופן סדיר וכשחיים הגיע לגיל 8, הוא יצא לעבוד, בגלל המצוקה הכלכלית שלו ושל אמו, כדי לעזור בפרנסת המשפחה.

הוא עבד בשוק לאורך 5 שנים, עד הגיעו לגיל 13, אז החליט לשנות כיוון מקצועי והחל לעבוד כיחצ"ן. ההצלחה הגדולה הראשונה שלו, התרחשה לאחר כמה שנים נוספות, כאשר רכש יחד עם שותף, את מרכז הבילוי הגדול והמצליח ברחובות, המטרוק.

משם, כך נראה, המשך הדרך כבר היתה סלולה עבורו ועם הזמן הוא החל להשתלב בעולם הנדל"ן, כאשר הוא מטפס בהדרגה במעלה סולם ההצלחה בתחום והופך לשם שכולם מכירים.

העסקה הראשונה ששמה את חיים על המפה, היתה במתחם מסחרי באשדוד, שם רכשה חברתו כמה אלפי מ"ר של שטח מסחרי ומכרה אותו במחירים נמוכים ונוחים. לדברי חיים, המטרה היתה ונשארה - לעזור לאנשים שאין להם הון עצמי מספיק לדירה, לרכוש נכס מניב ומשתלם, במחירים שפויים. הצעד הזה לא רק אפשר לעשרות צעירים להיות בעלים של נכס מסחרי מניב, אלא גם אפשר לחיים לעשות משהו שחלם עליו זמן רב - לסייע לאנשים מהשורה, כמו חברי הילדות שלו, להפוך לבעלי נכס.

הצעד העסקי המוצלח הביא איתו גם הכרה ציבורית ושם את חיים על המפה כיזם מצליח, שכדאי לשתף איתו פעולה.

סרטון: חזי חיים - למה כדאי לרכוש נדלן מסחרי ולא מגורים

להפוך לאיש עסקים מצליח ולזכור תמיד מאיפה הגעת

כיום, חיים מנהל את משרדי החברה שלו "פסגות הנדל"ן", הממוקמים בתל אביב, אך גם ממרומי מקום מגוריו היוקרתי, הוא זוכר מהיכן הגיע ומשתמש ביכולותיו ובחיוביות האין סופית שלו, כדי להעניק הזדמנות לאנשים צעירים, שהתחילו את החיים מנקודה נמוכה ורוצים להתקדם ולשפר את מצבם.

אם תשאלו אותו איפה כדאי להשקיע כסף, כדי להתקדם בחיים, התשובה תהיה, שיש אפיקים רבים להשקעה וכולם יכולים להיות משתלמים במידה כזו או אחרת, אבל להשקעה בנדל"ן מסחרי יש כמה יתרונות שאין לאף השקעה אחרת:

  • האפשרות לרכוש נכס במחירי נמוך יחסית
  • האפשרות למכור את הנכס לאחר כמה שנים ברווח נאה
  • האפשרות להשכיר את הנכס לאורך שנים ארוכות ולהנות מדמי שכירות גבוהים ועוד.

חיים מכיר היטב את היתרונות שברכישת נכס מסחרי, בייחוד לצעירים המעוניינים לקנות נכס להשקעה במחיר נמוך, פשוט בזכות הניסיון המוצלח שיש לו בתחום. מחירי הדירות העולים בהתמדה כבר שנים ארוכות, עומדים בניגוד למחירי הנדל"ן המסחרי, שגם הם עולים ומספקים רווחים למוכרים, אבל במתינות. שוק הנדל"ן המסחרי יציב יותר ולכן מספק ביטחון כלכלי גדול יותר למשקיעים. חנויות, משרדים, מבני תעשייה, תחנות דלק, מחסנים ובתי מלון - הם רק חלק משלל הדוגמאות לנכסים מסחריים שיכולים להפוך לנכסים מניבים, אם הם מנוהלים בחוכמה ועם כמה טיפות מזל - בזמן הנכון ובמקום הנכון.

חיים, רכש באשדוד שטח מסחרי בשווי של כ-100 מיליון שקלים, גם אותו הוא מייעד לזוגות צעירים ולאנשים המעוניינים לרכוש נכס נדל"ן מניב, אך אין בידם ההון העצמי הדרוש לרכישת דירה. רכישת הנכס המסחרי, מאפשרת לצעירים הללו להיות בעלים של נכס שערכו עולה עם השנים - כך שבעוד כמה שנים יוכלו למכור אותו ברווח נאה, אם ירצו ובינתיים, הם משכירים את הנכס לבעלי עסקים, המשלמים להם שכירות חודשית והופכים את הנכס לבעל תשואה יפה.

חיים מסביר, שכוח הקנייה הגדול של פסגות נדל"ן - החברה בראשה הוא עומד, מאפשר לו לרכוש שטחים מסחריים גדולים ולמכור אותם במחירים נמוכים - ועדיין להרוויח. מלבד הרווח, המטרה העומדת תמיד לנגד עיניו של חיים, היא להוריד את המחירים עבור הציבור ולהוכיח שגם צעירים, שברשותם הון עצמי מינימלי, יכולים להיות בעלים של נכס עם תשואה אדירה. האיש הזה, שמעיד על עצמו כי הפעילות הפחות אהובה עליו במהלך היום היא שינה, מוצא את עצמו עסוק מסביב לשעון.

סרטון: חזי חיים: "עדיף להשקיע בנדל"ן בארה"ב, ולא באירופה"

לסיכום - חיים שלמים בעשר אצבעות

העבודה, כך נדמה, היא הדבר שמניע את חיים לקום כל בוקר ולפעול ללא הרף במשך שעות ארוכות, להצלחת העסק וליצירת שינוי חברתי משמעותי - להביא לכך שכל אחד במדינת ישראל יוכל להיות בעל נכס נדל"ני מניב. אך למרות העשייה הבלתי נדלית וההצלחה שאליה הגיע עם השנים, אם תשאלו אותו מה עזר לו לעבור את התקופות הקשות שעבר לאורך חייו, הוא יאמר לכם שהתשובה היא לקחת הכל "באווירה טובה" - להוציא את הטוב מכל מצב, להשתמש בחוש הומור, כדי לצאת ממצבים קשים ולזכור ש"ישועת השם כהרף עין".

 

נדל"ן עסקאות נדל"ן אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד