י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סוחף ומרגש

את החדש הזה של ברומר אתם חייבים לשמוע

ימים ספורים לפני ט"ו בשבט מוציא הזמר קובי ברומר סינגל חדש בשם 'נטיעות' העוסק במילות הגמרא המפורסמות "אילן אילן במה אברכך" • את השיר הלחין קובי עצמו, על העיבוד אחראי אהרל'ה נחשוני שהעניק לשיר מעטפת מוזיקלית מקורית ומסקרנת, בהפקתו של דוד פדידה • האזינו

את החדש הזה של ברומר אתם חייבים לשמוע
הזמר קובי ברומר צילום: באדיבות המצלם

קובי ברומר הוא כיום אחד הזמרים החסידיים הפופולריים והעסוקים ביותר במגזר ולא בכדי, ברומר נחשב לזמר החתונות המוביל של בחורי הישיבות ובכלל בנוף החרדי. הוא פרפורמר בעל יכולות בימתיות יוצאות דופן ואת האנרגיות שהוא מביא לאירועים קשה מאוד לשחזר.

קובי מופיע בחתונות בישראל וברחבי העולם. במסגרת הלו"ז הצפוף שהוא מקיים, נוהג קובי כשמתאפשר לו, להופיע בפני ילדים מיוחדים וכן בפני חולים. בנוסף, קובי אינו מפספס מידי יום את 'החברותא' שלו, עמו הוא לומד את הדף היומי.

כיאה לזמר מעודכן סטייל 2020, קובי מוציא סינגל חדש שעוסק איך לא - בט"ו בשבט הקרב ובא. את הסינגל הנפלא אותו הלחין בעצמו, הוא מוציא בדיוק בימים אלו בהם הוא מתכונן במרץ לקראת סבב הופעות אביב בפני קהילות יהודיות ברחבי העולם. החיבור עם ארץ ישראל וקדושת האדמה, הוא זה שמחבר את מילות השיר המיוחדות אל התקופה הזאת בשנה.

"כבר שנים שאני מופיע באירועים בארץ ובעולם ופוגש את עם ישראל על כל גווניו" מספר ברומר ל'בחדרי חרדים', "בעז"ה בתקופה הקרובה אני יוצא לסבב הופעות בקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם ורציתי להקדיש להם שיר שיחבר אותם לקדושת ארץ ישראל ויעניק תחושת שייכות לכל יהודי באשר הוא עם הארץ הקדושה".

 

קובי ברומר ט"ו בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד