י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שווה: 5 קינוחי פרווה טעימים במיוחד

הגשת קינוח פרווה היא דרך מעולה להשאיר את האורחים ואת בני המשפחה עם טעם של עוד • אז איך עושים את זה ומה המרכיבים? הנה 5 הצעות

שווה: 5 קינוחי פרווה טעימים במיוחד
קינוחי פרווה צילום: pexels

בחירת קינוח היא משימה מורכבת, שהופכת להיות עוד יותר קשה אחרי ארוחה בשרית. אבל מצד שני, זו גם ההזדמנות שלכם לגלות יצירתיות ולהשאיר את האורחים ואת המשפחה עם טעם של עוד.

הנה למשל 5 קינוחי פרווה טעימים במיוחד לכל אירוע ולכל יום בשבוע – כולל שישי:

  1. מוס חלבה

מתכון קלאסי של מוס חלבה פרווה דורש רק חצי כוס טחינה גולמית, חצי כוס סילאן, מיכל 500 מ"ל שמנת צמחית וכמובן שערות חלבה ופקאנים להגשה.

קודם מערבבים בקערה את הטחינה והסילאן עם כף שמנת צמחית. לאחר מכן מקציפים את שאר השמנת ומאחדים את תערובת הטחינה בקיפולים. לבסוף, מעבירים את המוס לשקית זילוף ומזלפים לקעריות הגשה חד פעמיות – מקשטים ומוציאים לשולחן.

  1. גלידה סורבה

מעדיפים שתמיד יהיה לכם במקרר קינוח פרווה מרענן? בשבילכם המציאו את מגוון הטעמים של גלידה מפנקת בטעם סורבה. השאלה היחידה מבחינתכם היא איזה טעם להעדיף, או כיצד לשלב את הטעמים השונים בתוך קערה כדי להגיש קינוח צבעוני מתמיד.

  1. סלט פירות

עוד אופציה קלילה להגשת קינוח פרווה שכולם אוהבים היא כמובן סלט פירות. אם רוצים, אפשר לשדרג סלט פירות רגיל עם מעט סילאן מעל ועדיין לשמור המתקתקות הטבעית שמגיעה מהתמרים.

הסוד עם סלט פירות מוצלח לקינוח הוא במיץ. לכן, השקיעו בסחיטת תפוזים והשתמשו בהם כבסיס לסלט פירות אמיתי ועשיר. זו עדיין לא העונה של התפוזים? אפשר בכיף להשתמש גם במיץ קנוי.

  1. בראוניז שוקולד

הגרסה הזו של בראוניז שוקולד היא לא רק כשרה ופרווה אלא גם טבעונית. עבורה, אתם צריכים 150 גרם סוכר, 100 גרם שקדים פרוסים, 120 גרם שוקולד מריר, 180 גרם שמן קוקוס, 2 כפות קרם קוקוס, 4 ביצים ו-2 כפות קמח קוקוס.

קודם טוחנים את הסוכר והשקדים לאבקה, ממסים את השוקולד עם שמן הקוקוס וקרם הקוקוס ומערבבים. ממתינים לצינון, מכניסים פנימה את הביצים וקמח הקוקוס ויוצקים לתבנית משומנת. אופים לחצי שעה בחום 170 מעלות ומגישים. 

  1. עוגת תפוזים

עוגת תפוזים מכינים עם 3 ביצים, כוס סוכר לבן, 150 גרם שמן קנולה, כוס וחצי קמח לבן, כפית וחצי אבקת אפיה, רבע כפית מלח, חצי כוס מיץ תפוזים ו-2 כפות גרידת תפוז.

ראשית, משמנים תבנית אינגליש קייק ומחממים תנור ל-170 מעלות. שנית, מקציפים ביצים וסוכר, מוסיפים את השמן וממשיכים בהקצפה ל-2 דקות. מערבבים בנפרד קמח, אבקת אפייה ומלח, מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים מיץ תפוזים ואת תערובת הקמח. לבסוף, מוסיפים את גרידת התפוז, מעבירים לתבנית ואופים כ-40 דקות.

קינוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד