י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מביא ראיה מהגמרא • צפו

אורן חזן חושב שהיה צריך להשאיר את נעמה יששכר ברוסיה • צפו

בראיון שהעניק אמש חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, הוא הביע מורת רוח מהמאמצים שעשתה ישראל כדי לשחרר את נעמה יששכר והביא ראיה מהגמרא מדוע לא היה צריך לנהוג כך • צפו

אורן חזן חושב שהיה צריך להשאיר את נעמה יששכר ברוסיה • צפו
מרים אלסטר, פלאש 90

יומיים לאחר שנחתה בישראל עם מטוס ראש הממשלה, חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, טען אתמול (מוצ"ש) כי נעמה יששכר הייתה אמורה להישאר ברוסיה והפעילות שישראל עשתה למענה היא טעות, שתגרום לסכנה בפני המטיילים הישראלים.

בראיון שהעניק אמש לרדיו 2000 אמר חזן: "היה לנו השבוע פרשת נעמה יששכר, בגמרא אני חושב שבמסכת גיטין נכתב שאם נפל שבוי בידי הגויים והם מכשיחים את לבבם ודורשים דרישה כבדה וסוחטים ממש, צריך להשאיר אותו בשבי".

"שים לב מה קרה לנו פה" אמר חזן, "נעמה הייתה צריכה להישאר ברוסיה. נקודה. אני לא מתבייש לומר את זה. עזוב אותי מכל המצחקקים ויפי הנפש. היא עשתה טעות היא עברה עם סמים במזוודה, אני מרחם עליה היא באמת שילמה מחיר בשבע שנים שלה בגלל שהיא נפלה בקרב בין המעצמות אבל הדרך להחזיר אותה לארץ לא הייתה צריכה להיות ככה".

לדבריו, "זה היה צריך להיסגר בשקט בחדרי חדרים לתת לה לשלם שם את העונש שנה, שנתיים ואז בשקט להביא אותה חזרה". חזן טען כי "המשמעות של מה שקרה עם נעמה... תראה הגמרא מאז ועד היום איך היא קולעת ישר. המשמעות היא שכל ישראלי וישראלית בעולם היום חרב מרחפת מעל צווארם שמא ייפול וייתפס, כי המדינות כולן רואות את ישראל כמדינה שאפשר לסחוט אותה".

נעמה יששכר אורן חזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד