י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פערי מידע

מחשש לשיבוש: מעצרו של אהרן רמתי הוארך פעם נוספת

מחשש לשיבוש הליכי חקירה: בית המשפט האריך בארבעה ימים מעצרו של הרב אהרן רמתי מנהל סמינר לבנות, החשוד בניהול הכת בירושלים

מחשש לשיבוש: מעצרו של אהרן רמתי הוארך פעם נוספת
אהרן רמתי בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שלושה שבועות לאחר מעצרו של אהרן רמתי, מנהל סמינר "באר מרים" בחשד לניהול כת ועבירות חמורות נוספות, בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו לבקשת המשטרה, עד ליום רביעי.

בדיון הציגה נציגת המשטרה רס"ר גלי בראשי, את כלל חקירותיו של אהרן רמתי מיום מעצרו ועד היום. לצד זה הגישה לבית המשפט הודעות נוספות שנגבו בימים האחרונים, בהן לדבריה ניתן לראות את פערי המידע שעלו מהחקירות של רמתי. "הן מעידות על פערי המידע בין הודעות המשיב לבין ההודעות שהצגתי בפני בית המשפט".

"נגבו עד כה 124 הודעות, היחידה החוקרת עובדת במרץ, 18 עימותים" אמרה החוקרת. לדבריה, בעקבות הפרסומים בנושא בכלי התקשורת, נעשו פניות רבות של אזרחים למשטרה בעניין. "עצם מעצרו של החשוד ושהייתו במעצר, משפיעה גם היא על בנות שהינן מתוך הסמינר שמעוניינות למסור את עדותן ועצם העובדה כי החשוד אינו בסביבתן בעצם מאפשרת את הדבר שאנחנו בטוחים שאילולא היה משוחרר, הדבר לא היה קורה".

עו"ד שמעון קוקוש, פרקליטו של רמתי, אמר "כל פעם שמנסים להתכנס (לסיום החקירה) צומחות פעולות חקירה נוספות. זה בסדר שיש פעולות נוספות, אבל יש פעולות שהן ברות שיבוש וזה מה שחשוב פה. כשיש פעולות שהן ברות שיבוש, צריך לבצע אותן. ואם יש פעולות ברות שיבוש שאי אפשר לבצע אותן, זה אומר שלא יעזור שום דבר, אנחנו מחזיקים כרגע אדם כבן ערובה". לדבריו, "אני לא חושב שבית המשפט ייתן יד להחזיק אדם כבן ערובה".

בתום הדיון אמר השופט אלעזר ביאלין כי הוא מריך את מעצרו של אהרן רמתי עד ליום רביעי בשעה 13:00. עוד הוסיף, "ככל שעד ליום זה החקירה בעניינו של המשיב לא תתכנס לסיומה - אבחן את המפקחים המוצעים" לשם שחרורו למעצר בית.

אהרן רמתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד