ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
היסטוריית השיחות תימחק

החל מהיום: וואטסאפ תפסיק לעבוד במאות מכשירים כולל מכשירי אפל וגלקסי

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם וואטסאפ, תפסיק לפעול היום (ראשון) במאות סוגי מכשירים כולל מכשירי אפל וגלקסי • אז באלו מכשירים תפסיק לפעול האפליקציה הפופולארית?

החל מהיום: וואטסאפ תפסיק לעבוד במאות מכשירים כולל מכשירי אפל וגלקסי
אפליקציית whatsapp צילום: בחדרי חרדים

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם וואטסאפ, תפסיק לפעול היום (ראשון) במאות סוגי מכשירים, ומכשירים אלו יאבדו את היסטוריית הוואטסאפ ולא יוכלו לעדכן את האפליקציה.

אז באלו מכשירים תפסיק לפעול האפליקציה הפופולארית?

בין המכשירים שבהם תפסיק האפליקציה הפופולרית לפעול, כלולים מכשירי אייפון של חברת 'אפל' הפועלים בגרסת iOS 8 ומטה ובמקביל גם מכשירי אנדרואיד מכל היצרניות כולל גלאקסי הפועלים בגרסת 2.3.7 ומטה.

מכשיר נוסף שייחסם לשימוש הוא מכשיר הנוקיה, הפועל על מערכת ההפעלה של ווינדוס - מכשיר פופולארי בציבור החרדי.

מוואטסאפ נמסר בעת שיזמו את המהלך, כי "כשהתחלנו את וואטסאפ ב-2009, השימוש בטלפונים הניידים נראה שונה לגמרי מאיך שהוא נראה היום. חנויות האפליקציות היו רק בני כמה חודשים, ולכ-70% מהסמארטפונים שנמכרו באותה התקופה היו מערכות הפעלה של בלאקברי ונוקיה. מערכות הפעלה של גוגל, אפל ומיקרוסופט – שכיום מהוות 99.5% מכלל המכירות – היו מותקנות בפחות מ-25% מהמכשירים הניידים שנמכרו באותו הזמן".

כאמור, ווטסאפ תפסיק לעבוד על מכשירים המריצים את גרסת iOS 8 ומטה, מכשירי אנדרואיד בעלי גרסת 2.3.3 ומטה וכן מכשירי ווינדוס פון בעלי גרסת 8.1 ומטה. בעלי המכשירים הללו לא יוכלו לפתוח חשבון ווטסאפ חדש, ואם ינסו לאמת חשבון ווטסאפ קיים על גבי מכשיר ישן, הם יחסמו.

מעונינים לקבל הצעת מחיר למכשיר חדש מבית 'נתיב'? חייגו אלינו: 072-3713477  | או כנסו לאתר הבית שלנו: נתיב - סמארטפון כשר ותהנו ממגוון רחב של מכשירים מתקדמים בעלי הגנה מיוחדת מפני מתקפות סייבר וכדו'.

מכשירי נתיב תומכים בעדכוני מערכת ועדכוני אבטחה. ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים,

WhatsApp (וואטסאפ) אפל עדכון גרסה סמסונג גלקסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד