י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפרשה שנחשפה ב'בחדרי'

הוארך מעצר הבית של המורה מבני ברק; מחר יערך עימות עם התלמידה

בית המשפט האריך את מעצר הבית של מורת הסמינר מבני ברק החשודה שפגעה בתלמידתה במשך חצי שנה. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מחר צפוי להיערך עימות בין השתיים • הרב סילמן מכחיש שאישר את הגשת התלונה

הוארך מעצר הבית של המורה מבני ברק; מחר יערך עימות עם התלמידה
אילוסטרציה צילום: stocksnap.io

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצר הבית של מורה בסמינר בבני ברק החשודה כי פגעה בתלמידה במשך חצי שנה עת שהתה בביתה. מחר (שני) בבוקר, צפוי להיערך עימות בתחנת המשטרה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בדיון שנערך הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב, בבקשת המשטרה להאריך את מעצר הבית של מורת הסמינר בת 48 מבני ברק החשודה בפגיעה ממשוכת בתלמידה, נקבע כי תנאי מעצר בית שלה יימשכו במספר ימים נוספים, עד ליום חמישי השבוע.

הפרשה פורסמה לראשונה ב'בחדרי חרדים' בתחילת שבוע שעבר, אז סיפרה המתלוננת בת ה-21 על החוויה הנוראית לכאורה שעברה בבית המורה. התלונה במשטרה הוגשה, לטענת המתלוננת, לאחר שאחיה פנה לדיין הגר"י סילמן ופירט בפניו את העניין. אלם הערב (ראשון) הרב הכחיש ל'בחדרי חרדים' כי אישר להגיש תלונה במשטרה, ואמר כי הנושא כלל לא הובא לפתחו. 

צילום: unsplash

פחות מיממה לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים', מורת סמינר מבני ברק החשודה בפגיעה חמורה וממושכת בתלמידה בת 17, נחקרה במשטרה. בחקירתה במשטרת מרחב דן בבני ברק, הכחישה את הטענות שהעלתה תלמידתה לשעבר. בתום חקירתה, שוחררה בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית למשך חמישה ימים, איסור יצירת קשר עם מתלוננת וכן הרחקה ממנה למשך חודש ימים. היום, התנאים המגבילים הוארכו על ידי בית המשפט.

במשטרה ממשיכים את החקירה שהחלה רק לפני כחודש, בעקבות תלונה אותה הגישה צעירה בת 21 מבני ברק, על עבירות חמורות אותן ביצעה בה במורה במשך כחצי שנה, בעליית הגג בביתה הפרטי. המורה, שעובדת בשלושה סמינרים בבני ברק, ומלמדת תחביר ודקדוק, לא תוכל כאמור להגיע לעבודתה, מאחר והיא נשלחה למעצר בית. בראיון ל'בחדרי חרדים' סיפרה בשבוע שעבר המתלוננת כי במשך חצי שנה בטרם המורה הלכה ללמד בסמינר, הייתה פוגעת בה קשות. "הפסקתי לאכול, לדבר, ללכת ללימודים. בעיקר כתבתי לה, היא גם כתבה לי מכתבים עם הרבה רגש". לדבריה "החיים שלי נעצרו, פגעתי בעצמי, השתכרתי".

כאשר נשאלה האם הסכימה למעשים החמורים, האם התנגדה, השיבה "לא דחיתי אותה, קפאתי. היא עשתה בי מה שהיא רוצה, אני פשוט לא עשיתי דבר. אני בטוחה שהיא הבינה שאני לא רוצה בזה". לפני כחצי שנה הצעירה אזרה אומץ וסיפרה הכל לפסיכולוגית. "ברגע שפתחתי, הרגשתי שאני חייבת לעשות עם זה משהו, לעזור לבנות אחרות שעברו דברים דומים", סיפרה. "כתבתי לה מכתב עם פירוט העבירות שביצעה בי, ושאנחנו רוצים לנהל משא ומתן, שתתפטר מהעבודה ושתפצה אותי".

מחר (שני) בבוקר, צפוי להתקיים עימות בין המורה למתלוננת בת ה-21, בתחנת המשטרה בבני ברק. בעימות, המתלוננת צפויה להטיח בפני מורתה לשעבר את המעשים החמורים שזו לכאורה ביצעה בה. בתום העימות, חוקרי המשטרה יחליטו האם העימות חיזק את החשדות נגד המורה - או להיפך.

פרקליטה, עו"ד יהונתן קמיל, מספר ל'בחדרי חרדים' כי אכן "לפני מספר ימים נחקרה מרשתי על ידי משטרת ישראל. מרשתי, מכחישה מכל וכל את טענותיה של המתלוננת".

עו"ד יהונתן קמיל

עו"ד קמיל ביקש להדגיש כי מדובר בחקירה משטרתית הנמצאת בראשיתה, והחשודה "משתפת פעולה באופן מלא עם חוקריה ותמשיך לשתף פעולה גם בהמשך".

מעשים חמורים עימות מורה בסמינר מעשים מגונים וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד