ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מרגש

הילד בן ה-10 מכר סוכריות וכתב ספר תורה לע"נ הנערים החטופים

ילד בן 10 שנסער מחטיפת ורצח שלושת הנערים, גלעד ואייל ונפתלי, החליט לכתוב ספר תורה לעילוי נשמתם • כולם גיחכו, אבל הילדון הזה התחיל למכור ממתקים - חמצוצים, שערות סבתא, ברד, סוכריות – כדי לחסוך כסף • בשבוע שעבר הוא הכניס את ספר התורה

הילד בן ה-10 מכר סוכריות וכתב ספר תורה לע"נ הנערים החטופים
כתיבת האותיות בספר התורה צילום: צילום מסך

העיתונאית החרדית סיון רהב מאיר העלתה פוסט מעניין ובו היא מספרת על הודעה מרגשת שקיבלה.

וכך נכתב בהודעה: "שלום סיון, הילד נווה שינדלר היה בן 10 כשנחטפו שלושת הנערים, גלעד ואייל ונפתלי. נווה הנסער, ילד קטן, הודיע אז: 'אני אכניס ספר תורה לעילוי נשמתם'. כולם גיחכו, אבל הילדון הזה התחיל למכור ממתקים - חמצוצים, שערות סבתא, ברד, סוכריות – כדי לחסוך כסף.

הוא קנה די בזול, מכר קצת יותר ביוקר, ולאט לאט הקים מערך שלם של בני נוער שהביאו אליו את כל הכסף שהרוויחו. הוא צירף את שבט דורות בסניף בני עקיבא ביישוב שלנו, ברוכין, ולא הפסיק במשך יותר מחמש שנים.

כתיבת האותיות בספר התורה

הוא המשיך גם כשסכום גדול של כסף אבד. הוא המשיך גם כשכולם אמרו לו שאין סיכוי שיגיע ליעד. נווה אסף שקל לשקל, עד שהגיע למאה אלף שקלים. הלילה, יום חמישי, המלאכה הושלמה. כמה נחישות, אמונה ואכפתיות.

כשנווה בן ה-15 כתב הלילה את האותיות האחרונות, הסתכלתי מסביב: כל מי שהיה שם זכר איך לא האמין לאורך הדרך, כל מי שהיה שם אמר הלילה שלמד מנווה שיעור גדול לחיים. ההורים של הנערים החטופים היו איתנו, ואמרו שהם כבר השתתפו בהרבה אירועים לזכר בניהם – אבל כזה אירוע הם לא זוכרים: חלום של ילד בן 10 על סוכריות שיהפכו לספר תורה".

 

חטיפת שלושת הנערים ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד