י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממשלת שמאל בפתח?

דרעי מזהיר: ליברמן סגור עם טיבי ועודה; "זה מבייש את המדינה"

בנאומו בכנס השקת קמפיין תנועת ש"ס לקראת הבחירות לכנסת ה-23 מתריע דרעי מפני אפשרות של הקמת ממשלת שמאל נגד ערכי התורה, ומפנה אצבע מאשימה אל ליברמן • על נתניהו: "הוא יודע שכשהוא צריך את העזרה האמתית - הוא יכול לסמוך עלינו" • 'בחדרי' עם הנאום המלא

דרעי מזהיר: ליברמן סגור עם טיבי ועודה; "זה מבייש את המדינה"
הכריז מלחמה נגד ליברמן. דרעי בכינוס היום צילום: יעקב כהן

בנאומו בכנס השקת קמפיין תנועת ש"ס לקראת הבחירות לכנסת ה-23 מתריע דרעי מפני אפשרות של הקמת ממשלת שמאל נגד ערכי התורה, ומפנה אצבע מאשימה אל ליברמן. לצד זה, דרעי הציג תוכנית שתוכל למנוע הקמת ממשלת שמאל.

"אף אחד לא היה מאמין, זה מבייש את מדינת ישראל", אמר דרעי בהתייחסו לכאוס הפוליטי. "בכל העולם שואלים מה קורה. מיליארדי שקלים מתבזבזים. אין ממשלה אין תקציב. ובשביל מה? יש רק אשם אחד - ליברמן. הוא האשם היחידי בכל המצב הזה. זה הוא", קבע דרעי.

דרעי חשף במהלך הכנס מעט על מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הרגעים הגורליים בסבב הקודם, "ממשלת האחדות שיזם הנשיא הייתה לפני סגירה", אמר, "התכנית הייתה שבאותו לילה תוקם ממשלה. טרח מישו לבוא לגנץ לפני כן ונתן לו התחייבות - אין לך מה למהר עם נתניהו, אני לא אקים ממשלה איתו".

"באותה שעה אני יושב בלשכת משרד הנגב והגליל עם שליח של איווט, שליח שהוא שלח אותו לסכם על ממשלת ימין-חרדים, ישבתי שעות למצוא פתרונות יצירתיים מבלי לוותר על העמדות שלנו. תוך כדי שישבנו אני מקבל טלפון שמוסר לי כי ליברמן הבטיח לגנץ שלא יקים ממשלה עם החרדים, ולכן אח"כ התפוצצה הפגישה בין נתניהו וגנץ", חשף דרעי.

דרעי בכינוס היום. צילום: יעקב כהן

בנאומו התריע דרעי ממה שצפוי לקרות בתום סבב הבחירות, "אני מבקש שתתייחסו ברצינות. זה לא משחק הפעם. בא ליברמן ואומר יש לי ממשלה מוכנה. לצערי בהתחלה חשבתי שזה עוד תרגיל שלו, אבל לאחר שנודע לי מכמה מקורות אמינים שליברמן אומר אמת וכי באמת יש סיכום בינו לבין גנץ-לפיד-העבודה-מרצ והרשימה המשותפת להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות. זו עובדה. זה סיכום. אני אומר לכם באחריות ובידיעה ברורה".

"מחובתי לומר את האמת. זה כבר בפתח ממשלת שמאל שנשעbת על הרשימה המשותפת. היא מסוכמת", אמר, "הסכנה הברורה לצביונה היהודי של המדינה לארץ ישראל לשבת קודש: האם בישראל יעשו חופה וקידושין עם רב?האם מיליוני יהודים שחשוב להם כשרות? האם זה יישאר או שח"ו יבוטל כל מערך הכשרות? האם שערי המדינה יפתחו ומאות אלפים מכל העולם יבואו"?

דרעי אישר בנאומו את הפרסום ב'בחדרי חרדים' על שיתוף הפעולה בין ש"ס לליכוד ואמר, "הפעם לראשונה ש"ס והליכוד הולכים לעבוד יחד בשיתוף פעולה. נעניתי לבקשת ראש הממשלה וישראל כץ והעמדתי את כל מה שביקשו: הידע, הטכנולוגיה והבאת מצביעים".

דרעי הוסיף, "משתפים פעולה כי האינטרס שלנו הוא להגיע ל-61 מנדטים של גוש הימין ואפשר להגיע. זה לא בשמיים. לכן נעניתי לקריאתו של נתניהו. הוא יודע שכשהוא צריך את העזרה האמתית - הוא יכול לסמוך עלינו".

דרעי הסביר בסוף דבריו גם איך אפשר להגיע לממשלת ימין. לדבריו, אם כל מפלגה תביא תוספת של 10% מצביעים נוספים חדשים יהיה אפשר להגיע לממשלת ימין. "אם נדע לשדר להם את הסכנה הגדולה. כל מה שהיה טוב עומד להיפסק. הצביון היהודי, המדינות החברתית, ארץ ישראל - הכל עומד הסכנה ויכול ביום אחד להשתנות".

אריה דרעי אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד