י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הותיר תלמידים רבים

"הרב המתקן" מבני ברק הלך לעולמו לאחר מחלה

בגיל 63 הלך לעולמו לאחר מחלה קשה בשנה האחרונה המקובל שהחזיר רבים בתשובה וכונה "הרב המתקן" • 'בחדרי חרדים' עם קווים לדמותו של הגה"צ רבי אהרן דוד זצ"ל מרחוב קהילות יעקב בבני ברק

"הרב המתקן" מבני ברק הלך לעולמו לאחר מחלה
המקובל רבי אהרן דוד זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר היום (ראשון) הרב המקובל רבי אהרן דוד זצ"ל, מי שכונה "הרב המתקן" לאחר מחלה קשה והוא בן 63 בפטירתו. 

באחרונה חלה המנוח במחלה הקשה והנוראה והמשיך בסדר יומו, אך היום הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב תלמידיו ובני משפחתו. 

הרב אהרן דוד זצ"ל חיבר את סדרת הספרים "ואד יעלה" שם טמון את שמו ספרים שנמצאים בארונות הספרים בבתי הכנסת והם עבי כרס. במהלך חייו החזיר רבים בתשובה. בעבר מסר שיעורים בבית כנסת בחולון, בו נהג לערוך טקסים מיסטיים וכנסים בנוכחות עשרות אנשים. 

התלמידים מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הרב אהרן דוד היה אבא לכל חוזרי התשובה ששבו בזכותו, כל התלמידים שהיו תחת הנהגתו היו מקיימי את השמחות במחיצתו והוא היה להם כמו אבא. 

הרב אף חיבר שיר "אין דבר העומד בפני הרצון", והיה שר אותו בעתות שמחה ורצון. "הוא היה מאמין גדול ונודע בכוח ברכותיו, גם כשהיה חולה לא התייאש ושימש בסנדקאות לרגל הולדת נכדו", מספר אחד מחסידיו.  

בשנים האחרונות הקים בביתו ברחוב קהילות יעקב בבני ברק בית כנסת שם היה מקיים את התפילות, בעבר היה לו בית כנסת 'שיח אהרן' ברחוב מתתיהו. זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, 12 ילדים בנים ובנות חתנים ונכדים הממשיכים את דרכו. 

מסע הלוויה בשעה 23:30 מבית הרב ברחוב קהילות יעקב 51 בבני ברק לבית החיים ויז'ניץ בעיר שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הרב המתקן המקובל רבי אהרן דוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד