י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חוותה מעשה חמור

גילוי עריות: בת 14 אושפזה בגלל אחיה הגדול

מקרה קשה בתוך הקהילה: נערה בת 14 עברה בשבוע שעבר הליך רפואי כירורגי מורכב בגלל אירוע קשה שחוותה, החשוד במעשה, הוא אחיה הגדול שנעצר על ידי המשטרה

גילוי עריות: בת 14 אושפזה בגלל אחיה הגדול
חדר לידה צילום: Chen Leopold/Flash 90

גילוי עריות: חשד חמור מאוד נחקר בימים אלה במשטרה, במסגרתו נעצר צעיר המשתייך לקהילה החרדית.

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: מפרטי המקרה כפי שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי ביום רביעי האחרון הגיעה נערה בת 14 לבדיקה בבית חולים, שכללה הליך כירורגי רגיש מאוד, חודשים ספורים לאחר שחוותה דבר מעשה חמור. 

מדובר במקרה חריג מאוד, לבטח כאשר מדובר בנערה בת 14. המקרה עוד חמור שבעתיים בגלל העובדה כי החשוד במעשה הוא לא אחר מאשר אחיה הגדול בן 21.

האח, החשוד במעשה, נעצר על ידי המשטרה ביום חמישי, ולמחרת הובא לבית משפט שלום בדרום הארץ, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו על מנת למצות את החקירה.

מטבע הדברים, מאחר ומדובר בקטינה, והחשוד במעשה הוא אחיה, הדיון בעניינו נערך בדלתיים סגורות כך שלא ניתן לפרסם דבר ממה שאירע שם.

הערת המערכת: ישנם לא מעט מקרים חריגים ומחרידים, חלקם מתרחשים במגזר החרדי. במרבית המקרים, הדבר אינו מתפרסם ונותר חסוי מהציבור. לפני מספר שנים כאשר 'בחדרי חרדים' החל לכתוב ולהציף את הנושא, בעידוד רבנים, היו מי שהרימו גבה. אך אנשי המקצוע העידו כי המוּדעוּת והשיח בנושא חשובה, ולכן 'בחדרי חרדים' ימשיך להציף את הנושא, תוך שמירה על שפה נקייה ונאותה, על פי כללי ההלכה.

וביערת הרע מקרבך הפלה גילוי עריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד