י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נחנך מתחם ה'סקנד פלור' של 'נגב' בירושלים • וידאו וגלריה

בהשתתפות רבנים וחברי עירייה נחנך מתחם 'סקנד פלור' על שטח ענק של 900 מ"ר. ייתן מענה לאדריכלים, מעצבים, קבלנים ולקוחות העומדים בפני קנייה או שיפוץ דירה

נחנך מתחם ה'סקנד פלור' של 'נגב' בירושלים • וידאו וגלריה




במעמד מרשים של קביעת מזוזות נחנך אמש מתחם ה'סקנד פלור' - מרכז העיצוב המקצועי של 'נגב' מקבוצת 'אפריקה ישראל' בירושלים. המעמד המרומם נערך בהשתתפות רבנים, חכי"ם חברי מועצת העיר, נציגי 'אפריקה ישראל' והנהלת 'נגב' המורחבת, אישי ציבור, מנהלי מגמות העיצוב והאדריכלות במגזר החרדי ומאות אורחים.

מתחם ה"סקנד פלור" המשתרע על שטח ענק של 900 מ"ר, ייתן לראשונה מענה לאדריכלים, מעצבים וקבלנים, וללקוחות העומדים בפני קנייה או שיפוץ דירה. ב"סקנד פלור" המשמש כפלטפורמה ייחודית למכלול הפיתוחים בתחום, מוצעות לקהל המקצועי עמדות עבודה ממוחשבות לצורך תכנון אדריכלי ועיצובי, וספרית אריחים נרחבת המציגה את כל חידושי העיצוב האחרונים בעולם.

בקביעת המזוזה נתכבדו הרב שמואל רבינוביץ' שליט"א רב הכותל והמקומות הקדושים, והרב ישעיהו ליברמן מנהל מרכז בית יעקב בא"י. דברי ברכה נשאו הרב רבינוביץ' שליט"א, הרב ישעיהו ליברמן שליט"א, סגן שר החינוך הרב מאיר פורוש וחבר הנהלת 'אפריקה ישראל' מר אברהם נובוגרודצקי.

מר אבי מוטולה מנכ"ל קבוצת 'נגב' הרחיב על חשיבת ערכי הרוח העומדים לפני חיי החומר: "תפקידנו הוא להפיח נשמה באבן שתשתמש כיסוד במשכן הרוחני של כל אדם מישראל, שאיפתנו ותפילתנו להוביל את בשורת העיצוב וערכי הנצח של העיר לעולם כולו" דברי מוטולה.




























































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד