י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תיעוד יוצא דופן

בני הנוער שרים לחמינאי ומאיימים על ישראל • צפו

בתיעוד יוצא דופן שמגיע מאיראן, נראים צעירים שרים דברי שבח והלל למנהיג העליון האייתוללה עלי חמינאי. "איראן היא בלתי מנוצחת, הכוח של אמריקה הולך ודועך, ישראל עומדת בפני היעלמותה, מותה של ממשלת סעודיה מתקרב" • צפו בתיעוד

בני הנוער שרים לחמינאי ומאיימים על ישראל • צפו
בני נוער שרים לחמינאי צילום: צילום

אתר MEMRI שעוקב אחרי התקשורת בעולם הערבי, פרסם כי ב- 23 בינואר 2020, שידרה הטלוויזיה באיראן נאום של מנהיגה העליון האיתוללה עלי חמינאי, במהלכו שרו בפניו בני נוער איראני.

"באיראן יש גברים שאין שני להם" שרו הנערים, "אפילו אם המדינה הזו תשקע בסנקציות במשך מאה שנה, נמשיך להיות במלחמה עם האויב, אנחנו בלתי מנוצחים, הכוח של אמריקה הולך ודועך, ישראל עומדת בפני סופה, חטפנו את סוריה ועיראק מציפורני האויב, הו אנשי תימן, היום קרוב כששומעים את הבשורה המשמחת של האנשים".

על רקע התיעוד המטריד הזה, מפרסם אתר MEMRI כי האימאם השיעי האוסטרלי יוסף נבהא התייחס בדרשת יום שישי במסגד בסידני, לחיסולם של מפקד כוח קודס הגנרל קאסם סולימאני, ובכיר טרוריסט נוסף, אבו אל-מוהנדיס, בתקיפה אווירית של ארה"ב בבגדאד, ואמר כי הדם הזה מעניק לאומות האיסלאם עוצמה בהתרסה נגד אמריקה, ישראל ושותפיהם במזרח התיכון.

עוד הוסיף האימאם שדם השהידים הזה יביא בקרוב ניצחון ויגרש את ארה"ב ובעלות בריתה מהמזרח התיכון.

האימאם נבהא הוא האימאם של מסגד ארהמן, והדרשה הועלתה עם כתוביות באנגלית לדפי הפייסבוק והיוטיוב של מסגד אראמן. ב- 7 בינואר העלה אתר המסגד פוסט לפייסבוק בו נאמר כי האימאם יוסף נבהא אירח את שגריר איראן באוסטרליה, ומסר לו את תנחומיו על מותם של סולימאני ואל-מואנדיס באופן אישי.

איראן עלי חמינאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד