ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נורו מספר כדורים

נסעו באוטובוס לשדוד סוּפֶּר עם אקדח אוויר אך השודד נורה

בני זוג נסעו באוטובוס לשדוד 3,000 ש"ח ממרכול, אך בעל הסוּפֶּר שהיה חמוש פצע את השודד והשניים נעצרו. היום הוגש נגדם כתב אישום

נסעו באוטובוס לשדוד סוּפֶּר עם אקדח אוויר אך השודד נורה
נשק, אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בן 28 ובת 17 שדדו 3,000 ש"ח באיומי אקדח ממרכול "תמיד זול" ברחוב צ'רלס לוס בשכונת נווה יעקב בירושלים. פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבימ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד בני זוג, בן 28 ובת 17, על שוד של סופר בשכונת נווה יעקב בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דולי מזעל מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), בשל מצוקה כלכלית אליה נקלעו הנאשמים הם קשרו קשר לבצע בצוותא שוד. לשם כך, רכש הנאשם מבעוד מועד שני אקדחי 'אירסופט' (אקדח אוויר) שנראים כאקדחים אמיתיים לכל דבר, ובאמצעותם תכנן לבצע את השוד.

לפני שבוע וחצי ביום חמישי בשעות הערב, הם נסעו עם אוטובוס לסופר. בסמוך לשעה 23:30 הם ניגשו רעולי פנים לקופאית בסופר, לבושים עם חם צוואר ובכובעי המעילים שלבשו וכן עטו על ידיהם כפפות. הגבר פנה לקופאית, שלף אקדח לעברה ואמר לה "זה שוד" והורה לה להעביר לידו את הכסף שבקופה. בת זוגו ניגשה לקופה ונטלה מהקופאית שטרות כסף, בעוד הנאשם עומד מאחוריה והאקדח שלוף בידיו, והשניים יצאו מהסופר. סך הכל נטלו מהסופר כ -3,000 ש"ח במזומן.

בעל הסופר שהבחין שהשודד נושא אקדח, יצא אחריו כשהוא מחזיק באקדח שאותו החזיק ברישיון, החזיק אותו בידיו, כיוון לעבר פלג גופו התחתון של השודד וקרא לו לעצור. הנאשם הסתובב לעברו, כיוון לעבר ראשו את האקדח שהחזיק ושאל אותו מי הוא. הוא השיב שהוא הבעלים של הסופר וביקש מהנאשם להוריד את האקדח. הנאשם לא נעתר לבקשתו והתקדם לעברו כשהוא מכוון לעבר ראשו של הבעלים את האקדח שהחזיק.

בשלב זה הרגיש מאוים ומשחשש שהנאשם ירה בו, ירה הוא לעברו של הנאשם מספר כדורים אשר 4 מהם פגעו בגופו של הנאשם אשר נפל ארצה. כתוצאה מכך נגרמו לנאשם פצעי ירי בבית החזה ופצעי ירי בירך ימין והוא הובהל לטיפול בבית החולים.

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד