י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מנסה לשנות נושא

ליברמן מתעלם מהתחקיר ותוקף את הפלג: "למצות את הדין"

כמה שעות לאחר פרסום התחקיר המטלטל בעיתון הארץ אודות תעשיית הפטורים שחגגה בלשכת שר הביטחון עת אביגדור ליברמן כיהן בה כשר, יו"ר ישראל ביתנו מנסה להסיט את הביקורת עליו מסדר היום ופונה לתקוף את מפגיני הפלג הירושלמי, שעל פי התחקיר - סידר להם פטורים

ליברמן מתעלם מהתחקיר ותוקף את הפלג: "למצות את הדין"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

שעות לאחר שפורסם תחקיר 'הארץ' בנוגע לתעשיית הפטורים שחגגה בלשכתו עת כיהן כשר הביטחון, ליברמן עדיין לא הגיב להאשמות, אך הוא תוקף כעת ללא בושה את מפגיני הפלג הירושלמי, שעל פי התחקיר הוא דאג לפטורים. 

"חייבים לשים סוף פסוק לבריונות של המשתמטים ושל הפלג הירושלמי", כתב בשעה האחרונה יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ופסק כי "מערכת אכיפת החוק חייבת למצות את הדין עם המתפרעים. לא יתכן שבכל פעם שמתחשק להם יחסמו כבישים וישבשו את חייהם של אזרחי המדינה".

בנוסף, התחייב ליברמן פעם נוספת כי "ישראל ביתנו תפעל לחקיקת חוק גיוס חובה לצה"ל או לשירות לאומי-אזרחי לכולם", וזאת לאחר שהנושא ירד לאחרונה מסדר היום כשליברמן גרר את המדינה לשתי מערכות בחירות, לאחר שהתעקש באופן מכוון על סעיפי החוק.

כזכור, על פי תחקיר 'הארץ', בשנים בהן כיהן ליברמן במשרד הביטחון, היו זוכים החרדים ליחס מועדף בלשכתו והם נעזרו בו כדי לקבל פטורים. ברשימת מקבלי השירות נמצאים גם בנים של פוליטיקאים, רבנים ואדמו"רים, שפנו ללשכתו של ליברמן וקיבלו את מבוקשם.

עוד מובא בתחקיר, כי בין הלשכות שפנו לסיוע מלשכת השר ליברמן היו: לשכת שר הבריאות יעקב ליצמן, לשכתו של יו"ר ועדת הכספים משה גפני, לשכתו של חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס, וגם אורי מקלב שסייע דרך לשכת ליברמן לפונים אל לשכתו.

אביגדור ליברמן גיוס חרדים הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד